فلم

آر مادھون اور ابھے دیول فلم "زیرو” میں خصوصی موجودگی کے کردار میں آئیں گے نظر!

فلم ساز آنند ایل رائے ان دلچسپ حروف کو تقسیم کرنے کے لئے جانے جاتے ہیں جو ناظرین کے ذھن میں  بہت وقت تک تازہ رہتے ہیں. تنو ویڈس منو  (2011)، رانجھنا (2013) اورتنو ویڈس منو ریٹرن (2015) جیسی فلموں میں یادگار کرداروں کے بعد، آنند ایل رائے کی آنے والی فلم زیرو میں شاندار کلاکاروں کی تکڑی کے ساتھ ساتھ دلچسپ خصوصی ظہور فلم میں چار چاند لگاتے ہوئے نظر آئیں گے. 
شاہ رخ خان سٹارنگ فلم "زیرو” میں آر مادھون اور ابھے دیول دلچسپ کردار نبھاتے ہوئے نظر آئیں گے. اگرچہ حروف سے متعلق مزید معلومات کا ابھی تک انکشاف نہیں کیا گیا ہے. 
ذرائع کی مانیں تو، "آر مادھون جو اس سے پہلے فلم تنو ویڈس منو کی فرنچائززی  میں آنند ایل رائے کے ساتھ کام کر چکے ہیں، وہ فلم میں خصوصی موجودگی کے طور پر عافیہ عرف انوشکا شرما کی زندگی میں اہم حصہ نبھاتے ہوئے نظر آئیں گے. اگرچہ ابھے کے کردار سے جڑی معلومات ظاہر نہیں کیا گیا ہے. لیکن اداکار فلم "رانجھنا ” کے بعد آنند کے ساتھ ایک بار پھر تعاون کر رہے ہیں ہے. ” 
"زیرو” میں شاہ رخ خان بونے باؤا، انوشکا شرما سیریبل لقواء میں مبتلا عافیہ جو ایک سائنسدان ہے اور قطرینہ کیف بالی ووڈ سپر اسٹار (بابتا کماری) کے کردار میں نظر آئیں گی. 

ریڈ چليذ انٹرٹینمنٹ اور کلر ییلو پروڈکشنز کی فلم "زیرو” گوری خان کی طرف سے تیار ہے. انوشکا شرما، قطرینہ کیف اور شاہ رخ خان کی طرف سٹارنگ "زیرو” 21 دسمبر 2018 میں ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close