فلم

آیوش شرما اور ورینا حسین نوابوں کے شہر لکھنؤ میں کریں گے "لوراتري” کا پرومو

بالی وڈ کی نئی سیزلنگ جوڑی آیوش شرما اور ورینا حسین ان دنوں اپنی پہلی فلم "لوراتري” کے پروموشنز میں مصروف ہے. لوراتري کی یہ جوڑی اب تک کئی شہروں میں اپنی فلم کی تشہیر کر چکی ہے.
پروموشنز کے سلسلے کو آگے بڑھاتے ہوئے لوراتري کی ٹیم کل نوابوں کے شہر لکھنؤ کا دورہ کرے گی جہاں آیوش اور ورینا اپنے مداحوں سے ملاقات کریں گے اور گومتی نگر رورپھرنٹ کے خوبصورت نظارے کا لطف لینگے .
آیوش اور ورینا گومتی نگر رورپھرنٹ کے بعد حضرت گنج کا رخ کریں گے اور اس کے ساتھ ہی فلم کی یہ اہم جوڑی لکھنؤ کے مشہور چٹاكھےدار ٹنڈے کباب کا لطف اٹھائیں گے.
فلم "لوراتري” اعلان کے بعد سے ہی شہ سرخیوں میں بنی ہوئی ہے.
مندر میں آشیرواد مانگنے سے لے کر مختلف کالجوں کا دورہ کرنے تک، سٹریٹ فوڈ سے لطف اندوز کرنے سے کلب ہوپنگ کا لطف اٹھانے تک، آیوش شرما اور ورینا حسین اپنی فلم کی تشہیر میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہے ہیں.
نہ صرف پروموشنل سرگرمیوں نے بلکہ چوگاڑا، آنکھ لڑ جاوے اور تیرا ہوا جیسے گانوں نے بھی فلم کے فی ناظرین کا جوش بڑھا دیا ہے.
گجرات کے پس منظر کی بنیاد پر "لوراتري” کی کہانی آیوش شرما اور ورینا حسین کی محبت کی کہانی کے ارد گرد گھومتی ہوئی نظر آئے گی.
"لوراتري” نیرین بھٹ طرف لکھی گئی ہے جو ایک مشہور گجراتی مصنف اور سکرپٹ مصنف ہے.
سلمان خان فلمز بینر کے تحت بنی یہ فلم سلمان خان کی طرف سے تیار ہے اور 5 اکتوبر، 2018 کے دن نزدیکی سینما گھروں میں ریلیز ہوگی.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close