فلم

ابھیشیک کپور اور ششانت سنگھ راجپوت نے کیدارناتھ کے مقامی منڈیوں سے کی خریداری!

ابھیشیک کپور ایسی فلمیں بنانے کے لئے جانے جاتے ہے جو بہت ریئل ہوتی ہیں. نہ صرف کہانیاں بلکہ بولی، ملبوسات اور مقامات میں بھی حقیقت بنائے رکھنے کی پوری کوشش کرتے ہیں.
ششانت سنگھ راجپوت کیدارناتھ میں پٹھو کا کردار ادا کر رہے ہیں جس کے لئے انہوں نے مقامی منڈیوں میں جاکر کپڑے خریدے تاکہ وہ اپنے کردار کے حقیقت کو بنائے رکھے
ناظرین کو فلم کئ منظر دیکھنے ملیں گے جہاں اداکار ششانت سنگھ راجپوت کیدارناتھ کے آس پاس کے مقامی منڈیوں سے خریدے ہوئے کپڑے پہنے ہوئے نظر آئیں گے.

بھگوان شو کے مذہبی مقام پر جانے والے بھکتوں اور مسافروں کے درمیان تلواڑا بازار اور دیگر مقامی مارکیٹ انتہائی مقبول ہیں. ڈائریکٹر اور اداکار کی جوڑی نے ایک دن کے لئے ایسے ہی کچھ مارکیٹوں کا دورہ کیا اور کی پٹھو کردار ادا کر رہے اداکار ششانت کے لئے کپڑوں
کو خریداری کی.
کیدارناتھ میں ششانت پٹھو کا کردار ادا کر رہے ہیں ، ایسے میں اداکار کو اصلی پٹھو کی طرح ظاہر کرنے کے لئے ابھیشیک نے یقینی بنایا کہ انہیں صرف ریئل اور مقامی رجحانات کے کپڑے خریدنے چاہئے.
ابھیشیک کپور نے کہا، "جب ہم کیدارناتھ میں تھے، ہم مقامی مارکیٹوں میں گئے اور بہت سارے کپڑے اور کاسٹیوم دیکھے. ہم نے ان بازاروں سے کپڑے اور کاسٹیوم خریدے جہاں سے حقیقی پتھو اپنے کپڑے خریدتے ہیں. لہذا وہ اپنے کردار کو اپنانے کی کوشش کرنے میں کامیاب رہے اور فلم میں بہت سیکونس کے لئے کاسٹیوم رپيٹ بھی کیے گئے ہے. ”
فلم کے ٹیزر ، ٹریلر اور اب تک ریلیز ہوئے تین گانوں میں فلم کی اہم جوڑی کی سذلگ کیمسٹری ناظرین کے درمیان موضوع بحث بنی ہوئی ہے.
کیدارناتھ پس منظر پر مبنی فلم کیدارناتھ ایک ابدی محبت کی کہانی ہے، یہ محبت اور مذہب، جذبہ اور روحانیت کا ایک طاقتور مجموعہ ہے. جون 2013 میں شہر میں آئی اس سیلاب میں ایک ہزار سے زائد لوگوں نے اپنی جان گوا دی تھی اور اسی بااثر بریکڈراپ پر یہ فلم مبنی ہے.
کیدارناتھ کے ساتھ سارہ علی خان بالی ووڈ میں اپنی شروعات کر رہی ہے، وہی رونی سكرووالا اور ابھیشیک کپور کے ساتھ ششانت سنگھ راجپوت 2013 میں آئی فلم کائی پو چے کے بعد دوسری بار ایک ساتھ تعاون کر رہے ہیں.
رونی سكرووالا کی آر ایس وی پی اور ابھیشیک کپور کی گائے ان دی اسکائی پکچرس کی طرف سے تیار، کیدارناتھ ابھیشیک کپور کی طرف سے ہدایت ہے اور 7 دسمبر 2018 کو ریلیز ہونے کے لئے تیار ہیں.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close