فلم

ادھورے پیار کی درد بھری کہانی ہے لیلا مجنوں

ممبئی: لیلا مجنو کی امر محبت کی کہانی آج بھی لوگو کے ذہن میں تازہ ہے . آج بھی لوگ لیلا اور مجنو کی محبت کی کہانی کی مثالیں دیتے ہیں . کہا جاتا ہے سچا پیار تو صرف اور صرف لیلا اور مجنو نے کیا تھا . اور اسی محبت کہانی کو ایک بار پھر دہرایا جا رہا ہے امتیاز علی کی فلم "لیلا اور مجنو ” میں ڈائریکٹر امتیازعلی اور ایکتا کپور ایک بار پھر اسکرین پر وہی امر پریم کہانی دکھائیں گے.
فلم کا ٹریلر ریلیز ہو گیا ہے اور ناظرین ٹریلر کو بے حد پسند بھی کر رہیں ہیں . ایک منفرد محبت کی کہانی، ایک منفرد مثال، ایک منفرد جنون جو صرف لیلا اور مجنو کی کہانی میں ہی دیکھنے کو ملتا ہے . فلم میں کوئی بڑی اسٹار کاسٹ نہیں ہے اس کے باوجود بھی ناظرین کی مسلسل محبت اس ٹریلر کو مل رہا ہے . فلم کے اہم کردار میں اویناش تیواری اور ترپتی ڈمري ہیں اور یہ پوری کہانی کشمیر کے پس منظر پر مبنی ہے. کشمیر میں ہی دونوں کی محبت بڑھتی ہے لیکن وہاں کے مسائل کا خمیازہ ان دو محبت کرنے والو کو بھگتنا پڑتا ہے . اور پھر وہی ہوتا ہے جو زمانے میں آج تک دو محبت کرنے والو کے ساتھ ہوتا آیا ہے . یہ دونوں بچھڑ جاتے ہیں اور اویناش کا کردار دیوانہ ہوجاتا ہیں
ٹریلر کے بعد سے ہی ناظرین مسلسل اپنے تبصرے کے ذریعے اس فلم کو جلد سے جلد دیکھنے کی ڈیمانڈ کر رہیں ہیں . یہ فلم 7 ستمبر 2018 کو ررلذ ہو رہی ہے . اور ایک بار پھر شروع ہوگی ادھورے محبت کی درد بھری داستان "لیلا اور مجنو ”
"لیلا مجنو ” بالاجی موشن پکچرس اور پريتي علی کے پی آی پروڈکشن کی طرف سے تیار ہے
l امتیاز علی اور ساجد علی کی ہدایت میں بنی یہ فلم 7 ستمبر کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی .

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close