فلم

"اري” میں ایکشن ڈائریکٹر کا بیٹا کرے گا ایکشن

اکثر شدید کردار ادا کرنے والے وکی کوشل فلم "اري” میں ایکشن کا دبدبہ دکھاتے ہوئے نظر آئیں گے.وکی کوشل اپنی ہر فلم میں شاندار اداکاری سے ناظرین کا دل جیتتے آئے ہیں. انتہائی کم وقت میں ناظرین کے دلوں میں گھر کر لینے والا یہ آرٹسٹ اب اپنی آنے والی فلم "اري” کے ساتھ عوام کی تفریح کے لئے تیار ہے.
ایکشن ڈائریکٹر شیام کوشل کے نوابذادے وکی کوشل پہلی بار کسی فلم میں بھاريبھركم ایکشن پرفارم کرتے ہوئے نظر آئیں گے.
سرجکل حملے پر مبنی "اري” میں ایکشن بھرمار ہو گی جس میں اداکار وکی کوشل اپنے ایکشن سے عوام جناردن کی تفریح کرتے ہوئے نظر آئیں گے.
آر ایس وی پی کی "اري” 2016 کی کہانی پر مبنی ہے جب بھارتی ریاست جموں و کشمیر میں اري شہر کے قریب چار بھاری مسلح دہشت گردوں کی طرف جراحی حملہ کیا گیا تھا. یہ "دو دہائیوں میں کشمیر کے سکیورٹی فورسز پر ہوئے سب سے زیادہ مہلک حملے” کے طور پر رپورٹ کیا گیا تھا.
ستمبر 2016 میں ہوئے نيچتاپور اري حملے میں ہمارے بہت سے جوانوں نے اپنی جان گوا دی تھی. اس مہلک حملے کے بعد، پاکستان کے حصے میں آنے والے کشمیر میں بھارت نے اپنا سب سے زیادہ خفیہ کاؤنٹر بغاوت مہم چلائی تھی.
ان کہی اور انسنی کہانیوں کو عوام کے سامنے رکھنے کے لئے مشہور، آر ایس وی پی اب اري پر مبنی فلم پیش کرنے کے لئے تیار ہے. آدتیہ دھار کی طرف سے ہدایت اس فلم میں وکی مہارت اہم کردار میں نظر آئیں گے.
آاپنےاس پروجیکٹ کے بارے میں بات کرتے ہوئے رونی سكرووالا نے کہا، "اري ایک جنونی منصوبہ ہے، ایک ایسی کہانی جسے بتایا جانا چاہئے کیونکہ یہ بھارت کی حکمت اور فوجی طاقت کی عکاسی کرتی ہے اس ملک کے نوجوانوں کو یہ دیکھنا چاہئے کہ ہمارے اصلی ہیرو کون ہیں. ”
اري 11 جنوری 2019 میں ریلیز ہوگی

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close