فلم

                 انل کپور اور جوہی چاولہ ایک بار پھر کریں گے سب کے دل پر راج. 

فلم "ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا” کے ٹریلر اور اب تک ریلیز ہوئے مواد کو ناظرین کی طرف سے خوب پسند کیا جا رہا ہے.
ناظرین بہت وجہ سے فلم کی ریلیز کا انتظار کر رہے ہیں اور ان میں سے ایک وجہ انل کپور اور جوہی چاولہ کی آیکونک جوڑے بھی ہے جو طویل عرصے بعد ایک ساتھ سکرین خلائی اشتراک کرتے ہوئے نظر آئیں گے.
انل کپور اور جوہی چاولہ سے پہلے ‘بینام بادشاہ’، ‘جھوٹ بولے کوا کاٹے’، ‘سلام اے عشق’ اور ‘لوفر’ جیسی فلموں میں اپنی دلکش کیمسٹری کے ساتھ ناظرین کی تفریح کر چکے ہے اور اب یہ معزز جوڑی  فلم "ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا” میں اپنی پياربھري کیمسٹری کے ساتھ ناظرین کے دل جیتنے کے لئے تیار ہے.
فلم میں انیل کپور، سونم کپور، راجکمار راؤ اور جوہی چاولہ جیسے بااثر فنکاروں کی ٹولی نظر آئے گی.
اس فلم کے علاوہ، انیل کپور کی اگلی فلم میں مادھوری دکشت کے ساتھ بھی طویل عرصے کے بعد نظر آئیں گے. انل کپور اور مادھوری دکشت کی جوڑی گزشتہ دنوں کی پسندیدہ جوڑی میں سے ایک ہے، ایسے میں معزز جوڑيوں کو ایک بار پھر بڑے پردے پر دیکھنا ناظرین کے لئے کسی خوشگوار تجربہ سے کم نہیں ہے.
"ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا” میں باپ بیٹی کی جوڑی انل کپور اور سونم کپور پہلی بار ایک ساتھ بڑے پردے پر نظر آئے گی. وہ فلم میں اصل زندگی باپ بیٹی کا کردار ادا کر رہے ہیں ہے.
فلم میں نہ صرف پرانے زمانے کے رومانوی دیکھنے ملیگا گا  بلکہ یہ محبت کی کہانی موجودہ وقت سے بھی مساوی ہوئی نظر آئے گی.
فاکس سٹار اسٹوڈیوز کی طرف سے پیش "ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا” ودھو ونود چوپڑا اور راجکمار ہیرانی کی طرف سے تیار ہے. شیلی چوپڑا کی طرف سے ہدایت یہ فلم اگلے سال 1 فروری 2019 کو ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے.
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close