کھیل

اولمپک چمپئن ارجنٹینا کی اسپین پر دلچسپ جیت

بھونیشور: آگسٹائن مجلي اور گونزالو پلیٹ کو دو دو گولوں کی بدولت اولمپک چیمپئن ارجنٹینا نے ہاکی ورلڈ کپ ٹورنامنٹ میں اپنی مہم کی فاتحانہ آغاز کرتے ہوئے اسپین کو جمعرات کو پول اے کے انتہائی دلچسپ مقابلے میں 4-3 سے ہرا دیا۔
كلنگا اسٹیڈیم پر کھیلے گئے اس میچ میں اسپین نے مضبوط ارجنٹینا کے خلاف میچ میں دو بار برتری بنائی لیکن ارجنٹینا نے دونوں بار برابری حاصل کی اور پھر 49 ویں منٹ میں برتری بناتے ہوئے میچ اپنے قبضے میں کر لیا۔
اسپین نے دنیا کی دوسرے نمبر کی ٹیم ارجنٹینا کو تیسرے منٹ کے گول سے چونکا دیا۔اینرک گونزالز نے میدانی گول سے ا سپین کو آگے کیا لیکن ارجنٹینا نے چوتھے ہی منٹ میں مجلي کے گول سے برابری حاصل کر لی۔جوزف رومئيو نے 14 ویں منٹ میں پنالٹی کارنر پر گول کرا سپین کو دوبارہ آگے کیا۔
مجلي نے 15 ویں منٹ میں میدانی گول داغا اور اسکور 2-2 سے برابر ہو گیا۔اسی منٹ میں ارجنٹینا کو پنالٹی کارنر ملا اور پلیٹ نے اولمپک چمپئن کے لئے برتری دلانے والا گول داغ دیا۔ وسینك رج نے 35 ویں منٹ میں ا سپین کو 3-3 سے برابری دلا دی۔پلیٹ نے 49 ویں منٹ میں ملے پنالٹی کارنر کا پورا فائدہ اٹھاتے ہوئے ارجنٹینا کو 4-3 کی برتری دلانے والا گول کر دیا جو بالآخر میچ فاتح ثابت ہوا۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close