کھیل

آسٹریلیا کے خلاف ملی جیت کیریئر کی سب سے بڑی کامیابی: کوہلی

سڈنی: آسٹریلیا کے خلاف چار میچوں کی سیریز میں 2-1 سے ملی جیت کو ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی نے اپنے کیریئر کی سب سے بڑی کامیابی بتائی ہے۔
کوہلی نے پیر کو ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ اس جیت کو میری کامیابیوں کی فہرست میں سب سے اوپر ہونا چاہئے۔ ہم نے 2011 میں ورلڈ کپ کا خطاب جیتا تھا اور میں اس وقت بھارتی ٹیم میں سب سے نوجوان کھلاڑی تھا۔ میں نے لوگوں کو اس جیت کے بعد اپنے ارد گرد جذباتی ہوتے ہوئے دیکھا تھا لیکن مجھے ان کی جذباتیت محسوس نہیں ہوئی لیکن ہم نے جو یہاں حاصل کیا ہے وہ پہلے کبھی حاصل نہیں کیا۔ یہ جیت ہمیں ایک بھارتی ٹیم کے طور میں الگ پہچان دے گی۔
کوہلی نے کہا،ہمارے پاس سب سے اہم چیز تھی، خود پر یقین۔ جنوبی افریقہ اور انگلینڈ کے خلاف سیریز میں ہمارے اندر یہی یقین تھا۔ اب ہمارے پاس اس اعتماد کے نتائج بھی ہیں۔ یہ آپ اندر کی اٹھنے والی آواز سے نہیں، بلکہ ایک ٹیم کے طور پر آپ کے یقین کی بات ہے۔ ایک ٹیم ہی اس کپتان کو اچھا بناتی ہے۔ میں اس ٹیم کا حصہ بن کر فخر محسوس کر رہا ہوں۔ ایسے کھلاڑیوں کی قیادت کرنا میرے لئے احترام اور فخر کی بات ہے۔قابل ذکر ہے کہ کوہلی کی کپتانی میں بھارتی ٹیم نے آسٹریلیا کو 71 سال بعد اسی کے گھر میں کھیلی گئی ٹیسٹ سیریز میں 2-1 سے شکست دے کر نئی تاریخ رقم کی ہے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close