اتر پردیشسیاست

اکھلیش نے قنوج میں لگائی ای- چوپال، گائے لون پر سود معافی کا اعلان

قنوج: سماج وادی پارٹی کے صدر اور سابق وزیر اعلیٰ اکھلیش یادو نے جمعہ کو قنوج کے فقیر پورا گاؤں میں ای -چوپال لگائی۔ ای-چوپال میں اکھلیش نے بی جے پی حکومت پر جم کر حملہ بولا۔ انہوں نے کہا کہ بی جے پی نے صرف نام تبدیل کرنے کا کام کیا ہے اور ان کا دھوکہ بولتا ہے۔ سماجوادی پارٹی کی رتھ یاترا کو لیکر پوچھے گئے سوال پر اکھلیش نے کہا کہ فروری-مارچ کے آخر میں لوک سبھا انتخابات کی تاریخ کا اعلان ہو سکتا ہے۔ ابھی رتھ یاترا کو لیکر وقت نہیں بچا ہے۔
بی جے پی سے ڈر کی وجہ سے ایس پی-بی ایس پی اتحاد کے سوال پر اکھلیش نے کہا کہ ہم عوام کو یہ نہیں سمجھا پائے کہ بی جے پی نے کتنے اتحاد کئے ہیں۔ آج بہت پارٹیاں ان کا ساتھ چھوڑ چکی ہیں۔ ہم اپنا ریاضی درست کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور اس کا نتیجہ گورکھپور ضمنی انتخابات میں بھی دکھا۔ ہم کسی کے خلاف نہیں ہیں۔ بی جے پی نے جو گنتی ٹھیک کرانا سکھایا، ہم اسی راستے پر چل رہے ہیں۔
سابق وزیر اعلی نے کہا کہ اگر ہماری حکومت آئی تو ہم گائے لون پر سود معاف کریں گے۔ تاجروں کے حق میں بولتے ہوئے اکھلیش نے کہا کہ ہم دودھ تاجروں کو آن اسپاٹ پیسے دیں گے۔اکھلیش نے کہا کہ خوشبوؤں کے شہر قنوج میں ملک کے پہلے مائکرو گرڈ کی صلاحیت والا گاؤں فقیرپورا میں ای -چوپال پروگرام میں ہم ٹوئٹر انڈیا کا خیر مقدم کرتے ہیں۔ ٹویٹر پر لائیو چوپال سوال جواب سیریز کے ساتھ ہوا۔ اس دوران اکھلیش یادو چوپال آن ٹویٹر کے پلیٹ فارم پر عوام کے سوالات کا جواب دینے کے لئے جڑے رہے۔ ای-چوپال کے دوران ٹوئٹر کے نائب صدر کالنگ کروویل بھی موجود رہے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close