فلم

ایمیزون پرائم اورجنل کی سیریز "كمكستان” نے ریلیز کے پہلے ہفتے میں مچائی دھوم

حال ہی میں لانچ ہوئی ایمیزون پرائم اورجنل کی سیریز ” كمكستان” نے آتے ہی تمام ریکارڈ توڑ دیے ہے، جس نے اپنی ریلیز کے پہلے ہفتے میں ریکارڈ توڑتے ہوئے بھارت میں پرائم ویڈیو پر سب سے زیادہ دیکھے جانے والے شو کا خطاب اپنے نام کر لیا ہے .

پرائم ڈی آفر کے تحت 13 جولائی، 2018 کے دن ریلیز ہوئے "كمكستان” نے اپنے دلچسپ کنٹینٹ اور منفرد فارمیٹ کے ساتھ ناظرین کا دل جیت لیا ہے اور اسے بہت پسند کیا جا رہا ہے.

یہ اپنی طرح کا منفرد ڈیجیٹل کامیڈی ریلٹی شو ہے جہاں ملک کے اگلے بڑے کامک سٹار کی تلاش میں نکلے اس شو کو عوام جناردن طرف خوب پسند کیا جا رہا ہے، نتیجے اپنی لانچ کے پہلے ہفتے کے اندر اس پرائم ویڈیو پر سب سے زیادہ دیکھے جانے والا شو بن گیا ہے.

"كمكستان” میں ملک کے سب سے بڑے مزاحیہ آرٹسٹ ایک ہی چھت کے نیچے ہنسی کے قہقہے لگاتے ہوئے نظر آ رہے ہیں. اس شو کو بھارت کے سات بہترین مزاحیہ اداکار تنمے بھٹ، کینی سیبسٹین، سپن ورما، نوین رچرڈ، کنیج سركھا، كنن گل اور بسوا کلیان رتھ ایک ساتھ جج کر رہے ہیں تو وہی ابش میتھیو اور سمكھ سریش میزبانی کر رہے ہے. "كمكستان” نو اقساط کی سیریز ہے جس میں ہر قسط کے ساتھ ایک نئی تھیم دیکھنے ملے گی جہاں شو کے جج مستقبل کے نئے کامیڈی پرتیبھا اور آواز کی تلاش میں لگے ہے.

حالیہ ریلیز ہوئے ایپیسوڈس نے پرائم ویڈیو کے ناظرین کو ہنسی سے لوٹ پوٹ کر دیا ہے اور "كمكستان” کے آنے والے ایپیسوڈ کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہے.

كمكستان ہنسی سے لبالبس ایک شو ہے جس میں احتیاط سے بنائے گئے لطیفے، مزیدار ڈيلوگ اور آج کی پاپ کلچر پر مبنی یادگار لمحات کا ایک شاور ہے.

13 ١٣جولائی، 2018 کے دن ایک ساتھ چار ایپیسوڈ ریلیز کرنے کے بعد کے بعد، پانچواں ایپیسوڈ آج دیکھنے کے لئے تیار ہے. ہر ہفتے جمعہ کو ‘كمكستان’ کے نئے ایپیسوڈ ناظرین کو گدگداتے ہوئے نظر آئیں گے. ناظرین کو خوش کرنے کے لئے، پہلے دو ایپیسوڈ اب مفت دستیاب ہیں، اس کا مطلب غیر پرائم رکن بھی اب بغیر کسی رکاوٹ کے ہنسی کے قہقہے لگا سکتے ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close