فلم

ایکتا کپور نے اپنے شو کی ریلیز سے پہلے شاہبیری گاؤں کے باشندوں سے کی ملاقات!

ممبئی:کنٹینٹ ملکہ ایکتا کپور نے حال ہی میں اپنے مصروف شیڈول سے وقت نکال کر گریٹر نوئیڈا کے شاہبیری گاؤں کے باشندوں سے ملاقات کی، جنہوں نے غیر قانونی تعمیر کی وجہ سے اپنے گھر کھو دیے ہے.
گریٹر نوئیڈا کےشاہبیری گاؤں میں حال ہی میں غیر قانونی تعمیر کی وجہ سے دو عمارتے منہدم کر دی گئی تھی کیونکہ بلڈروں نے گھروں کی تعمیر کی اجازت کے بغیر کیا تھا بلڈروں کے غلط استعمال سے بے خبر.، اب باشندوں کو اس کا خمیازہ بھگتنا پڑ رہا ہے.
اتفاق سے،پروڈیوسر فی الحال ایک ایسے ہی شو پر کام کر رہی ہے جو ایسے ہی اسی مسئلے سے متعلق ہے. سچی واقعات پر مبنی، ہوم ایک ایسے خاندان کی کہانی کے گرد گھومتی ہے جو اپنا گھر کھو دیتے ہے جس کے بعد انہیں اپنی زندگی جینےکے لئے جدوجہد کرنا پڑتا ہے.
ایکتا کپور اپنی آنے والی ویب سیریز ہوم کے فروغ کے لئے راجدھانی میں تھیں اور ایسے میں ایکتا نے ان عمارتوں کے باشندوں سے ملاقات کی اور ان کے درد کو سمجھنے کے لئے ان کے ساتھ وقت گزارا.
تجربہ کار فلم ساز نے بار بار ان موضوعات کے تئیں اپنا محبت کا اظہار کیا ہے جو ناظرین کے دل کے قریب ہیں اور وہ اپنے کام کے ذریعے عوام کے جذبات کو پیش کرنے کی کوشش کرتی ہے. لہذا، پروڈیوسر نے ان کا درد محسوس کرنے اور ان کے دکھ کو سمجھنے کے لئے شاہبیری گاؤں کے باشندوں سے ملاقات کی ہے.
‘ہوم ‘ کا حالیہ ریلیز ہوے دل چھو لینے والے ٹریلر میں عوام کی آپ بیتی دکھائی ہے جس میں بدعنوان بلڈروں کے زیادتی کی وجہ سے خاندان کی طرف غصے کو ظاہر کیا گیا ہے، جو عدالت کے حکم کے بعد چند سیکنڈ میں ان کی عمارت منہدم کر دیتے ہے اور وہ اپنی روزی روٹی کھو دیتے ہے.
ہوم کی کہانی ان ہر ہندوستانیوں سے میل كھاےگي جو خود کا گھر ہونے کا خواب دیکھتے ہیں اور کینپا کولا کمپاؤنڈ کے ارد گرد گھومنے والی سچی واقعات پر مبنی ہے.
حبیب فیصل کی طرف سے ہدایت "ہوم” میں انو کپور، سپریا پلگاوكر، امول پراشر اور پریشیت ساہنی جیسے باصلاحیت فنکار نظر آئیں گے.
١٢ایپیسوڈ کا یہ شو اے ایل ٹی بالاجی ایپ اور 29 اگست سے ویب سائٹ پر ناظرین کے لئے دستیاب ہو جائے گا.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close