فلم

باہوبلی کی طرح، کے جی ایف بھی دو حصے میں ہو گی ریلیز !

ایکسل اینٹرٹینمنٹ کے ” کے جی ایف” دو حصہ میں ریلیز ہونے والی فلم ہوگی. ایس ایس راجمولي کی ‘باہوبلی ‘ کی طرح،کے جی ایف کو بھی دو ابواب میں ریلیز کیا جائے گا. دلچسپ بات یہ ہے کہ پہلے حصہ کی ریلیز سے پہلے، دوسرے حصے کی ٪20شوٹنگ مکمل کر لی گئی ہے.
ایکسل اینٹرٹینمنٹ کی سب سے زیادہ مہتواکانکشی منصوبے ‘کے جی ایف’ کرناٹک کے کولار گولڈ فیلڈ کے پس منظر پر مبنی ہے.
کے جی ایف میں راکی (یش) کی کہانی دکھائی جاےگی جس کا مقصد دنیا اور سونے کی خان جیتنا ہے. کے جی ایف ایک مدت ڈرامہ ہے جس میں سونے کی خان کنی اور کرناٹک کے کولار علاقے میں راج کرنے والے مافیا کے تاریخ سے منسلک دلچسپ کہانی دکھائی جاےگی.
اس فلم کو ہندی، تامل، تیلگو، ملیالم اور کننڈ پانچ مختلف زبانوں میں بنایا گیا ہے.کے جی ایف کی سنہری بارودی سرنگوں کے علاقے میں قائم، فلم میں کولار گولڈ فیلڈ کی ترقی اور سفر دکھایا جائے گا. یش، شريندھی شیٹی، راميا کرشن، اننت ناگ ، جان کوکین ، اچيتھ راؤ طرف سٹارنگ ،کے جی ایفپرشانت نیل کی طرف سے ہدایت ہے اور ہومبیل فلمز پروڈکشن کی فلم ہے.وجے کراگنڈا کی طرف سے تیار کے جی ایف کے لئے رائل بسرور نے موسیقی بنایا ہے.
کے جی ایف ایکسل اینٹرٹینمنٹ کی پہلی کننڈ فلم ہے اور یہ پروڈکشن ہاؤس اس طرح کے میگا مہتواکانکشی منصوبہ سے جڑ کر خوشگوار محسوس کر رہا ہے. یہ پیریڈ ڈرامہ 70 کی دہائی کی مدت پر مبنی ہے اور اسے دو حصوں میں بنایا جائے گا. ان میں سے پہلا حصہ کا عنوان کے جی ایف چیپٹر 1 ہوگا جو 21 دسمبر 2018 کو ریلیز ہوگی

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close