فلم

بھارتی سیکورٹی فورسز اري ٹریلر اور ڈیجیٹل یونٹ کی تعریف کرتے ہوئے آئے نظر!


١١ جنوری کو ریلیز ہونے والیوکی کوشل سٹارنگ  "اري: دی سرجیکل سٹرائک ” کو ہندوستانی مسلح افواج سے تعریف حاصل ہو رہی ہے. حالیہ ریلیز ہوئے ٹریلر ناظرین کی طرف سے خوب پسند کیا جا رہا ہے، تو وہی بھارتی سیکورٹی فورسز نے بھی ٹریلر اور فلم سے اب تک ریلیز ہوئے کنٹینٹ کو ہری جھنڈی دکھا دی ہے. 
ہندوستانی فوج کی تاریخ کی سب سے بڑے واقعات میں سے ایک کو سکرین پر پیش کرتے ہوئے، رونی سكرووالا اپنی فلم اري میں بھارتی فوج کی طرف سے پاکستان پر کئے گئے سرجیکل حملے کے پیچھے کی حقیقت کی ظاہر کرتے ہوئے نظر آئیں گے. 
ٹریلر کی شروعات کہانی کے پس منظر کے ساتھ ہوتی ہے. جس میں کہا گیا ہے، "18 ستمبر 2016 کو، کشمیر میں واقع اري بیس پر 19 غیر مسلح بھارتی فوجی شہید ہو گئے تھے.” "دو دہائیوں میں سب سے زیادہ مہلک حملے” کا بدلہ لینے کے لئے عزم لیتے ہوئے، ایک فوج افسر وهان سنگھ شیر گل کا کردار ادا کر رہے وکی کوشل دشمنوں کو تباہ کرنے اور اپنے تمام فوجیوں کو محفوظ طریقے سے گھر لانے کی قرارداد لیتے ہوئے نظر آئے . 
وکی کوشل  موہت رائنا، پریش راول، يامي گوتم اور کیرتی كلهر جیسے تجربہ کار فنکاروں کے ساتھ، اري نے ناظرین کے درمیان انتہائی متوقع پیدا کیا ہے. پورے ملک کو ہلا کر رکھ دینے والی اس رات کی کہانی کی عکاسی ہوئے، سازوں کی طرف سے جاری کیا گیا یونٹ اور شارٹ پرومو میں بھارتی فوج کی طرف سے اري میں پاکستانیوں کی طرف سے پوچھے گئے دہشت گردانہ حملے کے انتقام میں شروع کئے گئے خطرناک آپریشن کو دکھایا گیا ہے جس میں 19 بھارتی فوجیوں کی موت ہو گئی تھی. ویڈیو میں بھارتی فوج کی طرف سے پاکستان میں فوجیوں کی موت کا بدلہ لینے کی بات کہی گئی ہے. 
سازوں کی طرف سے ریلیز کیا گیا فلم کا ٹریلر اور اضافی ڈیجیٹل یونٹ کو دیکھ کر یہ تو صاف ہو گیا ہے نوآموز آدتیہ دھر کی ہدایت میں بنی اري یقینی طور پر ہمارے بھارتی مسلح افواج کے لئے سب انتظار فلم میں سے ایک ہے. بڑے پردے پر ان کی اپنی زندگی کو دوبارہ دیکھ کر، بھارتی مسلح افواج کافی متاثر ہو گئے ہیں اور انہوں نے اس منفرد جنگ فلم کو تھمس اپ  دے کر ہری جھنڈی دکھا دی ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close