فلم

بھوشن کمار اور گپپي گریوال نے دو پنجابی فلموں کے تعمیر کے لئے ملایا ہاتھ!

ٹی سیریز کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر بھوشن کمار جلد ہی پنجابی گلوکار اور سپر اسٹار گپپي گریوال کی ہمبل موشن پکچرس کے ساتھ دو دیگر پنجابی فلموں کی تعمیر کرنے کے لئے تیار ہیں.یہ اعلان کرتے ہوئے انتہائی خوشی ہو رہی ہے کہ وہ اجے دیوگن کی طرف پیش پینوراما سٹوڈیو کے ساتھ سنگھم کے پنجابی ریمیک کی تعمیر کر رہے ہیں.
اگرچہ ان دو بلاعنوان فلموں کے لئے اہم خاتون اداکارہ کا انتخاب کرنا ابھی باقی ہے، جبکہ دونوں فلموں میں گپپي اہم کردار میں نظر آئیں گے.
پہلی فلم کی شوٹنگ فروری، 2019 سے شروع ہونے کے لئے تیار ہے اور یہ بلجیت سنگھ دیو کی طرف سے ہدایت کی جائے گی. وہی، سمپ کانگ کی طرف سے ہدایت دوسری فلم کی شوٹنگ 20 اپریل، 2019 سے شروع کی جائے گی.
اس کی ترقی پر بات چیت کرتے ہوئے بھوشن کمار نے کہا، "گپپي کے ساتھ ہم نے کئی سالوں سے اچھے تعلقات اشتراک کیا ہے، ان کے ساتھ کئی گانوں پر کام کیا ہے. اسی کے ساتھ ہم دو پنجابی فلموں پر ان کے ساتھ تعاون کرنے کے شوقین ہیں . مجھے یقین ہے کہ یہ ایک مزیدار سواری کی طرح ہو گی. ”
گپپي گریوال نے کہا، "ہم نے ماضی میں بلجیت سنگھ دیو کی طرف سے ہدایت منجی بسٹرے اور سميپ كاگا طرف سے ہدایت کیری آن جٹٹا جیسی فلمیں بنائی ہیں. پنجاب میں ہمارا پروڈکشن ہاؤس نمبر ایک پر ہے. ہم ایک بار پھر دونوں ڈائریکٹرز کے ساتھ تعاون کر رہے ہیں اور امید کرتے ہیں کہ پنجاب میں یہ دونوں فلمیں بھی بڑی ہٹ ثابت ہوگی. ٹی سیریز کے ساتھ ہماری نئی شراکت داری کے ساتھ، ہم اب ان دو فلموں کو بڑے پیمانے پر ریلیز ریلیز کے قابل ہوں گے. میں بھوشن جی کا شکریہ کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے اسے ممکن بنایا. "

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close