فلم

جبریہ جوڑی میں سدھارتھ ملہوترا اور پرنیتی چوپڑا نے کی اترنگی شادی!

ایکتا کپور کی آنے والی فلم ‘جبریہ جوڑی ‘ کی شوٹنگ کر رہے سدھارتھ ملہوترا اور پرنیتی چوپڑا کو فلم کے لئے ایک ‘اترنگی شادی’ سے گزرنا پڑا.
فلم کی اہم جوڑی نے گایوں کے درمیان ایک حقیقی ‘تبےلے’ میں شادی کے سیکونس کو انجام دیا ہے جہاں وہ 13 گھنٹے سے زیادہ وقت کے لئے پھنسے ہوئے تھے.
سین کے معیار کو ذہن میں رکھتے ہوئے ڈائریکٹر پرشانت سنگھ ایک حقیقی تبےلے میں اس سیکونس کوشوٹنگ کرنا چاہتے تھے.
جبریہ جوڑی میں بہار میں ہونے والے پکڑوا شادی (شادی کے لئے دولہا کازبردستی اغوا کرنا) پر ایک دلچسپ کہانی پیش کی جائے گی اور فلم کے اہم اداکار سدھارتھ ملہوترا نے فلم کے لئے دلچسپ نام کا مشورہ دیا ہے.
جبریہ جوڑی کی شوٹنگ گزشتہ ماہ سے شروع ہو چکی ہے اور ان دنوں فلم کو لکھنؤ شہر اور اس کے ارد گرد کے علاقوں میں فلمایا جا رہا ہے.
پرنيتي چوپڑا کے دوست کے طور پر اپارشكت کھرانہ، ان کے والد کے طور پر سنجے مشرا، والد کے دوست کے طور پر نیرج سود، انسپکٹر کے طور پر گوپال دت، سدھارتھ ملہوترا کے والد کے کردار میں جاوید جعفری اور ان کے دوست کے طور پر چندن رائے سانیال، ‘جبریہ جوڑی’ میں فلم کی اہم جوڑی کے علاوہ تمام آرٹسٹ دلچسپ مظاہرہ کرتے ہوئے نظر آئیں گے.
بالاجی موشن پکچرس اور شیلیش سنگھ کی کرما میڈیا نیٹ کے بینر تلے بنی یہ فلم ایکتا کپور کی طرف سے تیار ہے. پرشانت سنگھ کی طرف سے ہدایت ‘جبریہ جوڑی’ اگلے سال ریلیز ہوگی.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close