فلم

جبریہ جوڑی نے یوپی کے امبیڈکر پارک میں کی فلم کی شوٹنگ!

سدھارتھ ملہوترا اور پرنیتی چوپڑا نے اس سال ستمبر ماہ سے لکھنؤ شہر میں اپنی آنے والی فلم جبریہ جوڑی کی شوٹنگ شروع کر دی ہے. کہانی بہار میں واقع ہے جہاں اداکار (سدھارتھ ملہوترا) ایک ایسے شخص کا کردار ادا کر رہے ہے جس نے اپنے بچپن کی محبت پريتي کے ساتھ مل کر دولہا اغوا کرنے کا کاروبار شروع کیا ہے. اگرچہ یہ فلم بہار میں واقع ہے، جسے پروڈیوسرنوابوں کے شہر لکھنؤ میں گزشتہ دو ماہ سے بڑے پیمانے پر شوٹ کر رہے ہیں.
حال ہی میں،فلم ساز فلم کے ایک تہوار سین کے لئے ایک جگہ کی تلاش میں تھے. فلم کی ریکی ٹیم ایک وسیع پارک قسم کی جگہ کی تلاش میں تھی اور اس طرح کی بڑی جگہ صرف یوپی کے مشہور امبیڈکر پارک میں ہی ممکن تھا. ذرائع کی مانیں تو، "یہ سیکونس بہت بڑا تھا اور اس کے لئے ایک وسیع سیٹ اپ کی ضرورت تھی. امبیڈکر پارک یوپی کے سب سے بڑے پارک میں سے ایک ہے اور ڈائریکٹر وہاں شوٹ کرنے کے لئے خواہش تھے. ٹیم نے راتوں رات وہاں شوٹ کرنے کی اجازت لی اور حقیقی
شوٹ شروع کرنے سے پہلے سیٹ اپ کرنے کے لئے تقریبا 3 دن لگ گئے. ”
ایکتا کپور اور شیلیش آر سنگھ کی طرف سے تیار، سدھارتھ ایک چھوٹے شہر سے بہاری کا کردار ادا کر رہے ہیں، وہی فلم میں پرنیتی کا کردار مغرب سے کافی متاثر ہے لیکن پٹنہ سے باہر نکلنے میں متاثرہ ہے. دونوں ہی بہت دلچسپ کردار ہے. ذرائع نے مزید بتایا، "ڈائریکٹر ایک خاص طریقے میں جشن کے اس سین کو فلمانا چاہتے تھے اور اس لیے شوٹ شروع کرنے سے پہلے ڈائریکٹر نے بڑے پیمانے پر پارک کی ریکی کی تھی. انہوں نے پارک کے کئی ااندیکھے مقامات پر شوٹنگ کو انجام دیا ہے. ہم نے دن اور رات دونوں سیکونس کے لئے شوٹنگ کی ہے. چونکہ غروب آفتاب کے بعد سیاہ ہو جاتا ہے اور ہمارا جشن کا سین تھا لہذا ہم پورے پارک کو روشنی سے جگمگا دیتے تھے. ٹیم نے لکھنؤ کے اندرونی حصوں سے پورے پارک کو سجانے کے لئے ان لائٹ کا انتظام کیا تھا اور ممبئی سے کچھ خاص ایل ای ڈی لائٹ کو راتوں رات منگوایا گیا تھا. یہ ایک بڑا سیٹ اپ تھا اور چونکہ ہمارے پاس محدود اجازت وقت تھا، لہذا ہم مقررہ وقت کی حد کے اندر شوٹنگ یقینی بنانے اور ختم کرنا چاہتے تھے. ”
پروڈیوسرنومبر تک لکھنؤ میں شوٹنگ ختم کرنے کا ہدف رکھ رہے ہیں اور پٹنہ کے کچھ حصوں میں بھی شوٹنگ کی جائے گی. ڈائریکٹر پرشانت سنگھ اس فلم کو مکمل تفریح بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہے ہے اور ناظرین کے لئے یہ فلم تحفے سے کم نہیں ہوگی. پريتي چوپڑا اور سدھارتھ ملہوترا کے علاوہ، فی الحال دوسرے فنکاروں کے ساتھ جاوید جعفری، اپارشكت کھرانہ اور نینا گپتا فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close