فلم

جبریہ جوڑی ‘ کے ساتھ ایک کریزی شادی کا لیجیے لطف

‘جبریہ جوڑی’ کے سازوں نے ایک سرپرائز ویڈنگ میں سدھارتھ ملہوترا اور پرنيتي چوپڑا کے تعارف کے ساتھ فلم کا پہلا لک پوسٹر ناظرین کے سامنے پیش کر دیا ہے.
فلم کے اس رنگین پوسٹر میں ابھے کے طور پر سدھارتھ ملہوترا اور ببلی کے کردار میں پرنيتي چوپڑا ایک دوسرے کی آنکھوں میں گم نظر آ رہے ہیں.
سوشل میڈیا پر پوسٹر اشتراک کرتے ہوئے سدھارتھ نے کہا، "Here are Abhay n Babli an anokhi and desi jodi! Presenting #JabariyaJodi. ParineetiChopra @ektaravikapoor @balajimotionpic @RuchikaaKapoor @ShaileshRSingh @writerraj”.
فلم کی شوٹنگ آغاز ہونے کی بات کہتے ہوئے اداکار نے کہا,”Shooting begins ! #JabariyaJodi Back with this Bubli ! @ParineetiChopra n @ektaravikapoor @balajimotionpic @RuchikaaKapoor @ShaileshRSingh @KarmaMediaEnt @writerraj”
پرنيتي نے بھی اعلان کرتے ہوئے کہا،,”ANNOUNCEMENT – shooting begins!! @S1dharthM @balajimotionpic”.
دوسرا پوسٹر اشتراک کرتے ہوئے اداکارہ نے کہا، ” SHOOTING BEGINS!! Back with Siddo @S1dharthM @balajimotionpic”.
بہار میں ہونے والے دولہا اغوا کی بنیاد پر اس مزاحیہ فلم کی شوٹنگ حال ہی میں لکھنؤ شہر میں شروع ہوئی ہے.
بھاری بارش کے سبب کاسٹ اور کرو کو شوٹنگ کے وقت مشکل وقت سے گزرنا پڑا تھا. سڑکوں پر پانی بھر جانے کی وجہ سے ٹیم کو ہوٹل سے شوٹنگ لوکیشن تک پہنچنے میں چار سے پانچ گھنٹے کا وقت لگ جاتا تھا.
جبکہ ہوٹل سنٹرل لکھنؤ میں واقع تھا تو وہی شوٹنگ کو شہر کے بیرونی علاقوں میں انجام دیا جاتا تھا. مشکلات کے باوجود، کاسٹ اور کرو شوٹ ختم کرنے میں کامیاب رہی.

پرنيتي چوپڑا کے دوست کے طور پر اپارشكت کھرانہ، ان کے والد کے طور پر سنجے مشرا، والد کے دوست کے طور پر نیرج سود، انسپکٹر کے طور پر گوپال دت، سدھارتھ ملہوترا کے والد کے کردار میں جاوید جعفری اور ان کے دوست کے طور پر چندن رائے سانیال، ‘جبریہ جوڑی’ میں فلم کی اہم جوڑی کے علاوہ تمام فنکار دلچسپ مظاہرہ کرتے ہوئے نظر آئیں گے.

بالاجی موشن پکچرس اور شیلیش سنگھ کی کرما میڈیا نیٹ کے بینر تلے بنی یہ فلم ایکتا کپور کی طرف سے تیار ہے. پرشانت سنگھ کی طرف سے ہدایت ‘جبریہ جوڑی’ اگلے سال ریلیز ہوگی.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close