کھیل

دوسرا ٹی 20 بارش کی وجہ سے منسوخ، سیریز میں آسٹریلیا 1-0 سے آگے

میلبورن:بھونیشور کمار اور خلیل احمد سے ملی اچھی شروعات کے دم پر بھارت نے آسٹریلیا کو بارش سے متاثر دوسرے ٹی 20 انٹرنیشنل کرکٹ میچ میں جمعہ کو یہاں 19 اوور میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 132 رن بنانے دیے. 19 ویں اوور کے اختتام کے بعد بارش شروع ہو گئی اور میچ روکنا پڑا. یہاں ڈک ورتھ لوئیس اصول کی وجہ سے پہلے اسے جیت کے لئے 19 اوور میں 137 رن کا ہدف ملا. پھر 11 اوور میں 90 رن کا. حالانکہ اس کے بعد بھی میچ شروع نہیں ہو سکا اور میچ کو منسوخ کر دیا گیا. اس طرح آسٹریلیا کے پاس سیریز میں 1-0 کی برتری ہے. تیسرا میچ سڈنی میں 25 نومبر کو کھیلا جائے گا.
آسٹریلیا کی شروعات اچھی نہیں رہی اور ٹاپ آرڈر کے اس کے پانچ بلے بازوں میں سے کوئی بھی 20 رن تک نہیں پہنچ پایا. نچلے مڈل آرڈر میں اترے بین میکڈرماٹ نے اس کی طرف سے سب سے زیادہ ناقابل شکست 32 رنز بنائے. بھونیشور نے تین اوور میں 20 رن دے کر دو وکٹ لئے جبکہ خلیل احمد نے 39 رنز کے عوض میں دو وکٹ حاصل کئے. بادلوں سے گھرا آسمان، بارش کی وجہ سے پچ میں ہلکی نمی اور تس پر وراٹ کوہلی کا دوبارہ ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کرنا. ہندوستانی گیند بازوں نے حالات کا پورا فائدہ اٹھایا اور آسٹریلیائی ٹاپ آرڈر کو تباہ کرنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی.
آسٹریلیائی کپتان رون فنچ شروع میں وکٹ بچائے رکھنے کے وعدے کے ساتھ کریز پر اترے تھے، لیکن بھونیشور کمار نے دوسری گیند پر ہی انہیں وکٹ کیپر رشبھ پنت کے ہاتھوں کیچ کرا دیا. پنت نے اس کے بعد ڈارسی شارٹ (14) کا، جبکہ جسپریت بمراہ نے کرس لن (13) کا کیچ چھوڑا، لیکن خلیل احمد نے انہیں مہنگا ثابت نہیں ہونے دیا.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close