فلم

دیپکا پدوکون نے اپنے  سالگرہ پر شائقین کو دیا یہ نایاب تحفہ!

بالی وڈ کی ملکہ دیپکا پدوکون اپنا سالگرہ کچھ خاص طریقے سے منایا. شادی کے بعد یہ ان کی پہلی سالگرہ ہے جس وجہ سے یہ دن اور زیادہ خاص بن گیا ہے. دیپکا کے فینس بھی ان کے  برتھڈے کو لے کر پہلے ہی بہت خوش تھے وہیں دیپکا نے یہ کہہ کر حوصلہ افزائی اور بڑھا دیا ہے کہ ان کے برتھڈے پر کچھ سپر ایکسایٹنگ ہونے والا ہے.
 "پدماوت” کی کامیابی اور رنویر کے ساتھ اپنی  بگ فیٹ ویڈنگ کے ساتھ سال 2018 دیپکا پدوکون کے لئے انتہائی خاص رہا ہے. دیپکا کی سالگرہ کا ان کا پرستار بیتابی سے انتظار کرتے ہیں اور اس سال دیپکا نے اپنے سالگرہ کے موقع پر دیپکا خود کی ایک ویب سائٹ لانچ کی ہے جس سے مداحوں کو اداکارہ کے ساتھ منسلک ہر معلومات آسانی سے دستیاب ہو گی. مطمئن طور پر اداکارہ کے پرستار اس سے بہتر تحفہ کی توقع نہیں کر سکتے تھے.
 دیپکا کی پرسنل ویب سائٹ کی خبر  یقیناً پرستار کے لئے بہت بڑا سرپرائز ہیں کیونکہ اس ویب سائٹ کے ذریعے انہیں اپنی پسندیدہ اداکارہ اور بالی وڈ کی ملکہ کو زیادہ قریب سے جاننے کا موقع ملے گا.
 بالی ووڈ کی معروف خاتون کے طور پر مشہور دیپکا پدوکون نے سال کا اختتام دسمبر کے مہینے میں بڑی کامیابیوں کے ساتھ کیا ہے. فوربس کی طرف سے سب سے امیر ہندوستانی شخصیات کی فہرست میں سب سے اوپر 5 میں مقامات پانے والی واحد خاتون کے طور پر دیپکا پدوکون نے نئی مثال قائم کی ہے. دیپکا پدوکون نے پدماوت میں اپنے ناقابل فراموش کارکردگی کے ساتھ نہ صرف ناظرین کا دل جیت لیا تھا، بلکہ باکس آفس پر 300 کروڑ کی کمائی کرنے والی پہلی اداکارہ کا خطاب بھی اپنے نام کر چکی ہے.
 دسمبر ورژن کے لئے جی کیو کے کور پر اپنے سذلگ اوتار میں نظر آ رہی یہ دیپکا پدوکون کا شادی کے بعد پہلی کور پیج تھا. اس سال ٹائمز کی 100 بااثر لوگو کی فہرست میں شامل ہونے والی واحد اداکارہ کا خطاب اپنے نام کر کے دیپکا سب کو فخر محسوس کروا چکی ہے. دیگر کامیابیوں کے درمیان دیپکا مختلف قسم میگزین کی خواتین کے عالمی اثرات رپورٹ میں بھی نظر آ چکی ہے.
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close