فلم

"زیرو” میں دیکھےگا شاہ رخ خان اور زیشان ایوب کی دل چھو لینے والی دوستی!

آنند ایل رائے کی ہدایت میں بنی فلم ‘زیرو’ میں شاہ رخ خان اور زیشان ایوب کی طرف سے دکھایا گیا باؤا اور گڈو کے درمیان یارانہ دیکھنے ملے گا. 
جبکہ دونوں اداکاروں کی اسکرین کیمسٹری کو ٹیزر اور گانے کی ریلیز کے بعد ہی خوب پسند کیا جا رہا ہے، لیکن یہ ایک کم معروف حقیقت ہے کہ شاہ رخ خان اور زیشان ایوب حقیقی زندگی میں بھی بہت اچھے دوست ہیں. 
میرٹھ کے رہائشی زیشان ایوب نے شاہ رخ خان کو میرٹھ کا هاوبھاو اور بات چیت کرنے کا طریقہ اپنانے میں مدد کی تھی کیونکہ فلم میں باؤا بھی میرٹھ شہر کے رہائشی ہے. نوجوان سپر اسٹار کے ساتھ اس تلفظ میں ہی بات چیت کیا کرتے تھے جس سے شاہ رخ کو یہ زبان جلدی سیکھنے میں مدد ملی. 
شاہ رخ خان اور زیشان ایوب اس سے پہلے فلم "رئیس” میں اپنی دوستی کے ساتھ ناظرین کا دل جیت چکے ہیں. 
حالیہ ریلیز ہوئے فلم کے ٹریلر کو ناظرین کی طرف سے خوب پسند کیا گیا، نتیجے ملک کے عوام اب سال کی سب سے متوقع فلم میں سے ایک کو دیکھنے کے لئے بے چین ہے. 
"زیرو” میں شاہ رخ خان بونے باؤا ، انوشکا شرما سریبل لقوہ میں مبتلا عافیہ جو ایک سائنسدان ہے اور کترینہ کیف بالی ووڈ سپر اسٹار (بابتا کماری) کے کردار میں نظر آئیں گی. 
ریڈ چليذ انٹرٹینمنٹ اور کلر ییلو پروڈکشنز کی فلم "زیرو” گوری خان کی طرف سے تیار ہے. انوشکا شرما، کترینہ کیف اور شاہ رخ خان کی طرف سٹارنگ "زیرو” 21 دسمبر 2018 میں ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close