کھیل

سائنا کا چوتھی بار سید مودی خطاب جیتنے کا خواب ٹوٹا

لکھنؤ:اولمپک میڈلسٹ سائنا نہوال اتوار کو سید مودی انٹرنیشنل بیڈمنٹن چمپئن شپ ورلڈ ٹور سپر 300 کے خطابی مقابلے میں چین کی ہان يي کے خلاف 18-21، 8-21 سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔
بابو بنارسی داس یوپی بیڈمنٹن اکیڈمی میں 1،50،000 ڈالر والی انعامی رقم والی چمپئن شپ میں اسی کے ساتھ سائنا کا چوتھی بار ٹائٹل جیتنے کا خواب ٹوٹ گیا۔ شائقین سے کھچا کھچ بھرے اسٹیڈیم میں سائنا 38 منٹ چلے مقابلے کے دوران چینی حریف کے خلاف شروع سے ہی تال کھوتی نظر آئیں۔
پہلے گیم میں ابتدائی تین پوائنٹس میں پچھڑنے کے بعد ہندوستانی کھلاڑی نے کچھ عمدہ اسمیش اور ڈراپ کے ذریعے برابری کرنے کے بعد برتری بھی حاصل کر لی مگر تیز حریف نے سائنا کی کمزوریوں کو بھانپتے ہوئے انہیں نیٹ کے ارد گرد ہی الجھايے رکھا اور بالآخر پہلا گیم 21-18 سے اپنے نام کر لیا۔
دوسرے گیم میں چینی کھلاڑی نے شاندار کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے سائنا پر دباؤ بنایا۔ تھکی تھکی سے نظر آ رہی سائنا کے حوصلہ افزائی کی کے لئے ناظرین کی فوج کے علاوہ ان کے مستقبل پارٹنر پروپلي کشیپ کورٹ میں موجود تھے مگر کچھ دیر جدوجہد کرنے کے بعد سائنا نے میچ کے درمیان میں ہی سرنگوں کر دیا جس کا فائدہ اٹھاتے ہوئے يي نے ایک کے بعد ایک پوائنٹ جھٹكتے ہوئے دوسری سیڈ حاصل سائنا کو 21-8 کے بڑے فرق سے پٹخني دے کر ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔
اس سے پہلے ہندستان کو ایک جھٹکا لگ چکا تھا جب مرد ڈبلز کے فائنل میں ہندستانی جوڑی ساتوك سائراج ریكي ریڈي اور چراغ شیٹی کو انڈونیشیا کی جوڑی نے 21-11، 22-20 سے شکست دے دی۔ صرف 38 منٹ چلے اس مقابلے میں ہندستانی جوڑی نے دوسرے گیم میں زبردست جدوجہد کی مگر حریف جوڑی کے آگے انہیں خود سپردگی کرنا پڑی۔
مکسڈ ڈبلز کے مقابلے میں چینی جوڑی اوو يواني اور فینگ يويگ کی جوڑی نے انڈونیشیا کے رينو رواڈي اور پيٹھا هنگتياس کو 33 منٹ کے کھیل میں 22-20،21-10 سے شکست دی۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close