کھیل

سراج کی بدولت ہندستان اے نے جنوبی افریقہ اے کو اننگز سے ہرایا

بنگلور: فاسٹ بولر محمد سراج (73 رن پر پانچ وکٹ) کی زبردست کارکردگی سے ہندستان اے نے جنوبی افریقہ اے کو پہلے غیر سرکاری ٹیسٹ کے چوتھے اور آخری دن منگل کو اننگز اور 30 رنز سے ہرا دیا۔
جنوبی افریقہ کی ٹیم نے صبح چار وکٹ پر 99 رن سے آگے کھیلنا شروع کیا اور اسے اننگز کی شکست سے بچنے کیلئے آخری دن 239 رن بنانے تھے لیکن مہمان ٹیم اپنی دوسری اننگز میں 308 رن پر سمٹ گئی۔ جنوبی افریقہ نے پہلی اننگز میں 246 بنائے تھے جبکہ ہندستان اے نے آٹھ وکٹ پر 584 رن بنا کر اپنی اننگز ڈکلئیر کی۔
پہلی اننگز میں 56 رن پر پانچ وکٹ لینے والے سراج نے دوسری اننگز میں 73 رنز پر پانچ وکٹ لے کر میچ میں کل 10 وکٹ پورے کئے۔ سراج نے کل جنوبی افریقہ ٹیم کے سرفہرست چار بلے بازوں کو آؤٹ کیا۔ انہوں نے جنوبی افریقہ کے آخری بلے باز ڈیون اولیور کو آؤٹ کر مہمان ٹیم کی اننگز ختم کر دی۔رجنیش گرباني نے 45 رن پر دو وکٹ، نوديپ سینی نے 24 رن پر ایک وکٹ، پٹیل نے 43 رن پر ایک وکٹ اور يجویندر چہل نے 85 رن پر ایک وکٹ لیا۔
جنوبی افریقہ کی ٹیم نے اپنا پانچواں وکٹ صبح 121 کے اسکور پر گنوا دیا۔ زبیر حمزہ 126 گیندوں میں 63 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ روڈی سیکنڈ نے 214 گیندوں پر 15 چوکوں کی مدد سے 94 رن اور شان وون برگ نے 175 گیندوں میں چھ چوکوں کے سہارے 50 رن کی اننگ کھیلی لیکن وہ ٹیم کو اننگز کی شکست سے نہیں بچا سکے۔ دونوں نے چھٹے وکٹ کے لئے 119 رن کی ساجھےداری کی۔
اس شراکت داری کے ٹوٹنے کے بعد ہندستان اے کے گیند بازوں نے دباؤ بناتے ہوئے مخالف ٹیم کی اننگز کو 128.5 اوور میں 308 رن پر نمٹا کر اننگز سے فتح حاصل کر لی۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close