کھیل

سندھو ایک سال بعد بنیں نمبر -2، سائنا 9 ویں مقام پر

نئی دہلی: اولمپک اور عالمی چمپئن شپ کی چاندی کا تمغہ فاتح پی وی سندھو گزشتہ ہفتے ڈنمارک اوپن کے پہلے راؤنڈ میں ہار جانے کے باوجود ایک جگہ کی بہتری کے ساتھ تازہ عالمی بیڈمنٹن رینکنگ میں نمبر دو بن گئی ہیں۔
سندھو نے تقریبا ایک سال کے وقفے کے بعد نمبر دو رینکنگ حاصل کی ہے۔ وہ گزشتہ سال نومبر میں دوسری رینکنگ پر تھیں لیکن اس کے بعد وہ تیسرے، پھر چوتھے اور واپس تیسرے مقام پر آ گئی تھیں۔ سندھو 2018 میں 15 مارچ سے 18 اکتوبر تک تیسرے نمبر پر تھیں لیکن جمعرات کو جاری رینکنگ میں انہیں دوسرا مقام مل گیا ہے۔
ڈنمارک اوپن کی فاتح تائی پے کی تئي جو ینگ نمبر ایک مقام پر بنی ہوئی ہیں۔ ڈنمارک اوپن کے فائنل میں ینگ سے ہارنے والی ہندستان کی سائنا نہوال نے ایک جگہ کا سدھار کیا ہے اور وہ 9 ویں نمبر پر آ گئی ہیں۔ جاپان کی اكانے یاماگوچی نے اپنا دوسرا مقام گنوایا ہے اور وہ تیسرے نمبر پر کھسک گئی ہیں۔ اولمپک چمپئن اسپین کی کیرولینا مارین ایک جگہ کی بہتری کے ساتھ چوتھے نمبر پر پہنچ گئی ہیں۔
ڈنمارک اوپن کے سیمی فائنل تک پہنچے ہندستان کے كندامبي سری کانت نے مرد رینکنگ میں اپنا چھٹا مقام برقرار رکھا ہے۔ جاپان کے كیتو موموتا نمبر ون پر بنے ہوئے ہیں۔ ایچ ایس پرنئے دو مقام گر کر 17 ویں نمبر پر كھسكے ہیں جبکہ سمیر ورما پانچ مقام کی بہتری کے ساتھ ٹاپ 20 میں شامل ہوتے ہوئے 18 ویں نمبر پر پہنچے ہیں۔
مرد جوڑی ساتوك سائراج ریكي ریڈي اور شیٹی ایک جگہ گر کر 25 ویں نمبر پر كھسكے ہیں۔ خاتون ڈبلز میں اشونی پونپا اور این سكي ریڈی تین مقام کی بہتری کے ساتھ 24 ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close