کھیل

صورت حال کے مطابق کھیلنا جانتا ہوں: پنت

نئی دہلی: انگلینڈ میں 30 مئی سے ہونے والے ون ڈے ورلڈ کپ کے لئے مہندر سنگھ دھونی کے بیک اپ مانے جا رہے نوجوان وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت نے کہا ہے کہ وہ صورت حال کے مطابق کھیلنا جانتے ہیں اور جلد ہی خود کو حالات سے ڈھال لیتے ہیں۔پنت نے بہت کم وقت میں ہی اپنے خاص انداز سے بین الاقوامی کرکٹ میں اپنی خاص شناخت بنا لی ہے۔ پنت قریب نو ماہ پہلے موسم گرما کے سیزن میں خود کے لئے کسی موقع کا انتظار ہی کر رہے تھے کہ تبھی وکٹ کیپر ردھمان ساہا کے زخمی ہونے کی وجہ سے انہیں انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ ٹیم میں موقع ملا اور انہوں نے دونوں ہاتھوں سے اس موقع کو بھنا لیا۔کرک انفو کو ایک انٹرویو میں پنت نے کہاکہ میں اس وقت انگلینڈ میں تھا اور ہندستان اے کی جانب سے ایک روزہ میچ کھیل رہا تھا۔ ردھ بھائی زخمی ہو گئے تھے اور سلیکٹرز نے مجھے بتایا کہ میں تیار رہوں، مجھے ٹیسٹ ٹیم میں شامل کیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے مجھے چار روزہ میچ کے لئے بھی ٹیم میں شامل کر لیا۔
نوجوان دھماکہ خیز بلے باز نے کہاکہ وہ انگلینڈ لائنز کے خلاف چار روزہ میچ کے پہلے دن کی صبح تھی۔ یہ ان کے لئے اہم ٹیم ہی تھی۔ ٹیم میں ایلیسٹیر کک، کرس ووکس، سیم کیرن، ولی پوپ اور ڈیوڈ ملان طرح تمام کھلاڑی شامل تھے۔ ہم ٹاس ہار چکے تھے اور میدان پر جانے ہی والے تھے کہ تبھی قومی سلیکٹر سرنديپ سنگھ (ننو پا) نے مجھے بلایا۔ انہوں نے کہا ایک منٹ کے لئے ادھر آؤ۔ انہوں نے مجھے ہندستان کی ٹیسٹ ٹیم میں منتخب ہونے کی اطلاع دی۔ اس وقت میں اتنا خوش ہوا کہ میں نے ننو پا کو گلے لگا لیا۔
پنت نے گزشتہ سال انگلینڈ کے خلاف نوٹنگھم میں اپنا ڈیبو ٹیسٹ کھیلا تھا۔ قابل ذکر ہے کہ پنت نے گزشتہ سال انگلینڈ کے خلاف ہوئی ٹیسٹ سیریز کے آخری میچ میں سنچری بناکر اپنی بلے بازی سے سب کو متاثر کیا تھا۔ اس کے علاوہ پنت نے حال ہی میں آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں وكٹ كيپنگ کے ساتھ ساتھ بلے بازی کے میدان میں بھی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا۔
پنت نے کہاکہ ٹیسٹ ٹیم میں منتخب ہونے کے بعد سب سے پہلے میں نے اپنی ماں کو فون کر اس بارے میں بتایا۔ وہ بہت ہی خوش ہوئیں۔ اس بعد میں نے اپنے کوچ تارک سر کو فون کر اس بارے میں بتایا۔
ٹیسٹ کرکٹ میں اپنے پہلے رن کے بارے میں پوچھے جانے پر پنت نے کہاکہ جب میں بلے بازی کرنے گیا تو اعصابی دباؤ تھا۔ میں گیند کے مطابق کھیلنے کی کوشش کر رہا تھا۔ میں نے پہلی گیند دفاعی طریقے سے کھیلی، لیکن میں نے دیکھا کہ عادل راشد کیا کرنے کی کوشش کر رہے تھے۔ دوسری گیند گگلی تھی اور ہم ہندوستانی بلے باز اسپن بولنگ کھیلنے میں مہارت رکھتے ہیں ۔ میں نے گیند کو دیکھا اور اس پر شاٹ کھیل دیا۔پنت نے انگلینڈ کے لیگ اسپنر عادل راشد کی گیند پر چھکا مار کر اپنا اکاؤنٹ کھولا تھا۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close