کھیل

میسی کے دم پر بارسلونا کامیاب

دی ہیگ:ایف سی بارسلونا نے اپنے اسٹار فٹبالر لیونل میسی کے اکیلے دم پر چمپئنز لیگ گروپ بی کے مقابلے میں پي ایس وي کے خلاف 2-1 سے جیت اپنے نام کر لی ہے۔ پي ایس وي پہلے ہی آخری -16 کی دوڑ سے باہر ہو چکی ہے جبکہ بارسلونا نے اگلے راؤنڈ کے لیے کوالیفائی کر لیا ہے۔ مقابلے میں بارسلونا کی ٹیم زخمی لوئیس سواریز ، رافنها، سرگی روبرٹو اور سیموئیل کے بغیر میدان میں اتری تھی۔ لیکن کوچ ارنسٹو والرویدے نے ٹیم میں میسی کو شامل کیا تھا جنہوں نے اکیلے دم پر ٹیم کو جیت دلائی جبکہ پي ایس وي کے کوچ مارک وان بومیل اپنی آخری الیون کے ساتھ اترے تھے۔
میزبان ٹیم کو پہلے ہاف میں کئی بہترین موقع ملے اور گیسٹن پیرو نے پوسٹ کو اپنے شارٹ سے ہٹ کیا، وہیں جك ڈی جانگ نے بھی كراس بار کو نشانہ بنایا۔ اس کے بعد ڈینزل ڈمفراذ کا شارٹ بھی پوسٹ سے لگ کر نکل گیا۔ اس کے بعد دوسرے ہاف میں بھی پي ایس وي نے اچھے موقع بنائے لیکن مہمان ٹیم کے میسی نے ہی درست نشانے سے بارسلونا کو برتری دلائی۔
ارجنٹائن کے کھلاڑی نے کھل کر کھیلتے ہوئے 61 ویں منٹ میں گول کیا۔ میسی کی فری کک کے بعد جیرارڈ نے 70 ویں منٹ میں بارسلونا کے لیے دوسرا گول کر اسکور 2-0 پہنچا دیا۔ پي ایس وي مسلسل موقع بیکار کرتی رہی لیکن اسٹیون برجون اور هاروگ لورینزو نے 83 ویں منٹ میں ٹیم کے لئے آخر گول میں مدد کی۔ کپتان لک ڈی جانگ نے کراس میں ہیڈر سے گول کر اسکور 2-1 پہنچایا۔
پي ایس وي کی اس میچ میں شکست اور ایک اور میچ میں ٹوٹنہم کے ہاٹسپر کے خلاف 1-0 کی فتح کے ساتھ ہی پي ایس وي کی ٹیم چمپئنز لیگ میں آخری -16 کی دوڑ میں پہنچنے سے باہر ہو گئی۔ اگرچہ وہ یوروپا لیگ میں کھیلنا برقرار رکھے گی۔ ایف سی بارسلونا کے پانچ میچوں میں گروپ بی میں 13 پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ مقام یقینی ہو گیا ہے۔
ٹوٹنہم اور انٹر دوسرے اور تیسرے نمبر پر هے جبکہ پي ایس وي ایک پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے۔
11 دسمبر کو فائنل گروپ میچ سے یہ فیصلہ ہوگا کہ سپر اور انٹر میں سے کون آخری -16 کے لئے کوالیفائی کرے گا۔ تیسری رینک ٹیم یوروپا لیگ میں برقرار رہے گی۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close