پٹنہ

نتیش نےجوتےپھینکے جانے کے واقعہ پر توڑ ی خاموشی، کہا – کچھ لوگ شہرت حاصل کرنے کے لئے کرتے ہیں اوچھی حرکتیں

پٹنہ :وزیر اعلی نتیش کمار نے اپنے اوپرجوتےپھینکے جانے کے واقعہ پر تین دن بعد ردعمل ظاہر کیا ہے۔ جمعرات کو جے ڈی یوطلبا کانفرنس میں ایک طالب علم نے نتیش کمار کی طرف جوتے پھینک دئے تھے۔ ایس سی-ایس ٹی ریزرویشن کی مخالفت میں اس نے ایسا کیاتھا۔وزیر اعلی نتیش کمار نے اس معاملے پر کہا کہ کچھ لوگ شہرت حاصل کرنے کے لئے ایسی حرکتیں کرتے ہیں۔ایک چندن پھینک دی اور پورے ملک میں اس کی بحث ہو گئی۔ لیکن ان باتوں سے مجھ پر کوئی فرق نہیں پڑتا۔ ہمارا نظریہ سب کے لئے ہوتا ہے لیکن کمزور کے لئے کچھ زیادہ ہوتا ہے۔ ایس سی-ایس ٹی کے لئے ہماری حکومت ہر شعبے میں کام کر رہی ہے۔ بابا صاحب امبیڈکر نے آج کے دن ہی بودھ دھرم کو اپنایا تھا۔ بھگوان بدھ نے امن اور عدم تشدد کا پیغام دیا تھا۔ ہم سب کو اس راستے پر چلنا چاہئے۔
شامل ہوں ترقی کی پالیسی
نتیش کمار نے کہا جب تک سب سےآخری قطار میں کھڑے لوگوں کی ترقی نہیں ہو جاتی تب تک ترقی کا مقصد پورا نہیں ہو سکتا۔ 2005 سے میں نے بہت نچلی سطح سے کام شروع کیا تھا۔پہلے اقلیتی اور دلت سماج کے بچے اسکول نہیں جاتے تھے۔ ہم نے انہیں اسکول لانےکے لئے ٹولاسیوک اور تعلیم مرکز کی بحالی کی۔ سائیکل منصوبہ بندی سے لوگوں کا نظریہ ہی بدل گیا۔ اب ہم ایس سی-ایس ٹی کو کاروباری بنا رہے ہیں۔ کاروبار شروع کرنے کے لئے 10 لاکھ روپے دے رہے ہیں۔ اس میں 5لاکھگرانٹ ہوگا اور 5 لاکھ بغیر سود کا قرض ہوگا۔
تبدیل کر رہا ہے سماجی ماحول
جیویکانے سماج کی اقتصادی ترقی میں انقلاب لا دیا ہے۔ 83 لاکھ خواتین آج اپنی مدد گروپ میں شامل ہو چکی ہیں۔ شراب بندی سے غریب طبقے کو بہت فائدہ مل رہا ہے۔ وہ اپنی کمائی کا آج بہتر استعمال کر رہے ہیں۔ جو پیسہ پہلے شراب میں خرچ ہوتا تھا اب وہ گھر کی ضروریات پر خرچ ہو رہا ہے۔ شراب بندی سے پہلے عوامی نمائندوں کو فضیحت جھیلنی پڑتی تھی۔ لیکن اب ایسا نہیں ہے۔پہلے سڑک نہیں تھی، اب ہر علاقے میں سڑک ہے۔پہلے ہم ٹرین سے بختیار پور جاتے تھے اور پھر پیدل ہی علاقے میں جاتے تھے۔ آج پیدل چلنے کی ضرورت ہی نہیں پڑتی۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close