فلم

وائی آر ایف نے "ٹھگس آف ہندوستان” کے لئے لانچ کی ان-ہاؤس وی ایف ایکس کمپنی!

ممبئی:یش راج فلمز کئی دہائیوں سے بھارت میں تخلیقی صلاحیتوں اور فلم کی پیداوار میں کچھ هٹكے اور مختلف کر رہا ہیں اور اب یہ "ٹھگس آف ہندوستان” کے ساتھ وسل میں اتکرجتا حاصل کرنا چاہتے ہے. یہ اطلاع ضرور بڑی سکرین پر امیتابھ بچن اور عامر خان سٹارر فلم کو دیکھنے کے تجسس دو گنا بڑھا دے گی.
پروڈکشن سے منسلک ذرائع کی مانے تو، "ٹھگس وائی آر ایف کے لئے سب سے بڑی فلم نہیں ہے، بلکہ یہ بالی وڈ کی سب سے بڑی فلم ہے. کوئی بھی یہ نہیں جانتا لیکن آدتیہ چوپڑا نے 2 سال پہلے اپنے ڈائریکٹر وکٹر آچاریہ کے ساتھ ٹھگس کے وسل ایفکٹ پر کام کرنا شروع کر دیا تھا. جس دن عادی، وکٹر اور سپر اسٹار عامر خان نے فیصلہ کیا کہ وہ ٹھگس کے لئے ایک ساتھ تعاون کریں گے، انہوں نے یہ ٹھان لیا تھا کہ وہ ٹھگس کو اب تک کی سب سے بڑی فلم بنا کر رہیں گے. عادی نے ٹھگس پر کام شروع کرنے کے لئے 2016 میں وائی آر ایف کی اپنی وی ایف ایکس کمپنی لانچ کی تھی جس کا نام وائی ایف ایکس رکھا گیا تھا. ”
ذرائع نے مزید بتایا، "ٹھگس تہوار پر ریلیز ہونے والی اب تک کہ سب سے بڑی فلم ہوگی. اس فلم میں ہندی سنیما کی دو سب سے بڑی ہستیاں امیتابھ بچن اور عامر خان پہلی بار ایک ساتھ سکرین سپیس شیئر کرتے ہوئے نظر آئیں گے. اس فلم میں سپر اسٹار کترینہ کیف اور فاطمہ سنا شیخ انتہائی اہم کردار میں نظر آئیں گی. وکٹر کی پچھلی فلم ‘دھوم 3’ دنیا بھر میں باکس آفس ریکارڈ توڑ دیے تھے. ٹھگس سے کافی امیدیں لگائی جا رہی ہے اور ٹیم امرسو بصری تجربہ کے ساتھ اسے پیسہ وصول فلم کے طور پر ناظرین کے سامنے پیش کرنا چاہتی ہے. ٹیم نے شوٹ شروع ہونے کے دن سے فوٹیج کو ایڈٹ کرنا شروع کر دیا تھا. یہ دنیا بھر کے ناظرین کے لئے ایک بہت بڑا سنیما تجربہ ہوگا . ”
"بہت سے لوگ نہیں جانتے ہیں، پہلی فلم جس کے لئے وائی ایف ایکس نے وسل ایفکٹ دیے تھے وہ سلمان خان سٹارنگ سلطان تھی. وائی ایف ایکس کا تشکیل ٹھگس کے لئے پری تصور کام کرنے کے لئے کیا گیا تھا، لیکن عبوری میں، کمپنی نے سلطان اور ٹائیگر زندہ ہے پر کام کیا ہے. سلطان اور ٹائیگر زندہ ہے کی کامیابی نے عادی کو یقین دلایا کہ وہ وائی ایف ایکس کے ساتھ اپنی بڑی فلم ٹھگس پر کام کر سکتے ہے. یہ ایک وسل ایونٹ ہوگا جسے ہندوستانی سنیما میں پہلے کبھی نہیں دیکھا گیا ہے. ”
وائی آر ایف کی بڑی ایکشن ایڈونچر "ٹھگس آف ہندوستان” اس دیوالی دنیا بھر میں ریلیز ہونے کے لئے تیار ہیں. فلم دنیا بھر میں آئمیکس میں ریلیز ہوگی.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close