سیاست

واڈرا پر ایف آئی آر،کھٹر بولے: کرپشن کے خلاف جنگ جاری

گروگرام :گروگرام میں زمین کے معاملے میں خود کے خلاف ایف آئی آر درج ہونے کو جہاں رابرٹ واڈرا نے انتخابی موسم میں اصل مسائل سے توجہ بھٹکانے کی کوشش قرار دیا ہے، وہیں ہریانہ کے وزیر اعلی منوہر لال کھٹر نے اسے کرپشن کے خلاف کارروائی بتایا ہے. زمین صورت میں واڈرا اور سابق وزیر اعلی بھوپندر سنگھ ہڈا کے خلاف ایف آئی آر درج ہونے پر کھٹر نے کہا کہ بدعنوانی کے خلاف ہماری جنگ جاری ہے. انہوں نے کہا کہ قصورواروں کو سزا ملے گی. کھٹر نے کہا کہ مختلف ایجنسیوں کی طرف سے مختلف مقدمات کی جانچ چل رہی ہے. بتا دیں کہ گروگرام زمین گھوٹالے کے معاملے میں سنیچر کو رابرٹ واڈرا اور ہریانہ کے سابق وزیر اعلی بھوپندر ہڈا پر ایف آئی آر درج کی گئی. اس ایف آئی آر میں ڈی ایل ایف کمپنی گروگرام اور اونکاریشور پراپرٹیج کے نام بھی شامل ہے. یہ ایف آئی آر کھیڑکیدولا پولیس اسٹیشن میں درج کروائی گئی ہے. اس معاملے پر رابرٹ واڈرا نے کہا کہ الیکشن آ رہے ہیں اس لیے ان کے پرانے مقدمات کو دوبارہ سامنے لایا جا رہا ہے.
رابرٹ واڈرا اور دیگر پر یہ ایف آئی آر تعزیرات ہند کی دفعہ 420، 120B، 467، 468 اور 471 کے تحت درج کی گئی ہے. یہ کیس سریندر شرما نام کے شخص نے درج کروایا ہے. پولیس کو دی شکایت میں سریندر شرما نے بتایا کہ 2007 میں اسکائی لائٹ ہاسپٹیلٹی کمپنی نے شکوہپور گاؤں میں اونکاریشور پراپرٹیج کے ذریعے ساڑھے تین ایکڑ زمین اونے پونے ریٹ میں خریدی. اس کمپنی کے ڈائریکٹر رابرٹ واڈرا ہیں. الزام ہے کہ اس دوران ہریانہ کے وزیر اعلی بھوپندر سنگھ ہڈا نے قوانین بالائے طاق رکھتے ہوئے اس زمین کو کرمشل بنا دیا.
اس کے بعد ڈی ایل ایف نے سکایلائٹ کمپنی کو کروڑوں کا فائدہ پہنچاتے ہوئے اس زمین کو 58 کروڑ روپے میں خرید لیا. پولیس کے مطابق، سکایلائٹ کمپنی نے جب رجسٹری کروائی، اس وقت اس کمپنی کی مالیت ایک لاکھ روپے تھی اور اس کمپنی کے اکاٹ میں پیسے بھی نہیں تھے. رجسٹری کے دوران جو چیک لگائے گئے، وہ بھی کہیں پر کیش نہیں ہوئے. ہڈا پر یہ بھی الزام ہے کہ وزیرآباد گاؤں میں 350 ایکڑ زمین ڈی ایل ایف کمپنی کو غلط طریقے سے الاٹ کر اسے قریب پانچ ہزار کروڑ کا فائدہ پہنچایا.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close