فلم

‘ٹھگس آف ہندوستان’ کے لئے دو لاکھ کلو کے 2 جہاز کی تعمیر!

بالی وڈ کے مسٹر عامر خان اپنی آنے والی فلم 'ٹھگس آف ہندوستان' کے ساتھ ایک بار پھر اپنے مداحوں کو دنگ کرنے کے لئے تیار ہے

سال میں ایک ہی فلم کے ساتھ ناظرین کی تفریح کرنے والے عامر خان کی اس ایک فلم کا اکثر بیسبری سے انتظار کیا جاتا ہے اور ایسا ہی انتظاراب ان کی اگلی فلم ‘ٹھگس آف ہندوستان’ کے لئے کیا جا رہا ہے جس میں اداکار نے اپنے ناک اور کان میں سوراخ کر کے تو ہر کسی کو حیران کر دیا تھا لیکن اب فلم میں مزید جان ڈالنے کے لئے عامر اور یش راج فلمز نے ایک قدم آگے بڑھ کر کچھ ایسا کر دیا ہے جسے آج تک کسی بھی بالی وڈ فلم میں نہیں دیکھا گیا تھا.
اداکار عامر خان دو سال پہلے آئی فلم "دنگل” میں اپنی پہلوانی سے سب کو دنگ کرنے کے بعد، اب ‘ٹھگس آف ہندوستان’ کے ساتھ اپنے مداحوں کے دل جیتنے کے لئے تیار ہے. وہی اکثر اپنی محبت کی کہانیاں کے ساتھ عوام جناردن کی تفریح کرنے والے یش راج فلمز کی یہ اب تک کی سب سے بڑی فلم ہے جس میں ایکشن کی بھرمارہوگی اور ایسا پہلی بار ہوا ہے جب کسی بھارتی فلم کے لئے دو دو بڑے جہازوں کے لئے تعمیر کیا گیا ہیں .
یش راج فلمز کی میگا ایکشن ایڈونچرفلم کے لیے 2 لاکھ کلو گرام وزن والے دو بڑے جہازوں کا تعمیر کیا گیا ہے جسے 1000 سے زیادہ لوگوں کی مدد سے بنایا گیا ہیں.
اس میگا ایکشن ایڈونچر کے لئے، سمندر اور جہاز فلم کا ایک لازمی حصہ ہے اور وائی آر ایف اور عامر دونوں کو یقین تھا کہ وہ اس فلم کے ذریعے ناظرین کے سامنے ہندی سنیما کی اب تک کی سب سے بڑی فلم کی نمائش کرے گے .
‘ٹھگس آف ہندوستان’ کے لئے 2 بہت بڑے سائز کے بحری جہازوں کا تعمیر کیا گیا ہے جن کا وزن تقریبا 2 لاکھ کلو کے ارد گرد ہے. ان دو بحری جہازوں کو بنانے کے لئے 1 سال سے زیادہ تک کا وکت لگ گیا جسے بین الاقوامی ڈیزائنر اور جہاز بنانے والے کاریگر سمیت 1000 سے زیادہ لوگوں کی مدد کے ساتھ مکمل کیا گیا. اتنی محنت اور جذبے کے بعد، بڑی سکرین پر ان کے بحری جہازوں کو ایکشن سیکونس میں دیکھنا ناظرین کے لئے کسی بہترین تجربہ سے کم نہیں ہوگا.
‘ٹھگس آف ہندوستان’ میں کترینہ کیف اور فاطمہ سنا شیخ کے ساتھ ساتھ، ہندی سنیما کی دو سب سے بڑی عظیم ہستیاں امیتابھ بچن اور عامر خان پہلی بار ایک ساتھ بڑے پردے پر نظر آئیں گے.
دیوالی کی روشنی میں ریلیز ہونے والی یہ فلم سب متوقع فلموں میں سے ایک ہے اور اب اس نئی معلومات نے یقینی طور پر فلم کے فی جوش کی سطح ایک اوپر اور کر دیا ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close