فلم

ٹیکساس کے ایک ریسٹوران میں ڈوسا کا نام رکھا گیا دیپکا پدوکون l

امریکہ کے آسٹن، ٹیکساس کے ایک ریسٹوران میں دیپکا کے گلوبل فین ڈم کو مددے نظر رکھتے ہوئے، ایک ڈوسا کا نام دیپکا پدوکون کے نام پر رکھا گیا ہے. ایک پرستار نے ٹوئٹر پیج  پر اس دلچسپ مینو کی ایک تصویر پوسٹ کرتے ہوئے دیپکا پدوکون کے ڈوسا کی تفصیلات میں لکھا ہے، ‘topped with fiery hot ghost chilli and stuffed with our potato mix’. 
تو وہی، دیپکا پدوکون نے اپنے انسٹاگرام پر مینو کی تصویر کا اشتراک کرتے ہوئے لکھا، ‘کسی کو بھوک لگی ہے؟’ 
ساتھ ہی، اداکارہ نے پرستار کو ٹویٹ کرتے ہوئے کہا، سال شروع کرنے کا ایک عظیم طریقہ … نیا سال مبارک ہو! 
بالی ووڈ کے معروف خاتون کے طور پر مشہور دیپکا پدوکون نے سال کے آخر میں دسمبر کے مہینے میں بڑی کامیابیوں کے ساتھ  مکمل کیا ہے. 

فوربس کی طرف سے سب سے امیر ہندوستانی شخصیات کی فہرست میں سب سے اوپر 5 میں مقامات پانے والی واحد خاتون کے طور پر دیپکا پدوکون نے نئی مثال قائم کی ہے. کمرشیل انڈسٹری میں بھی دیپکا ایک پسندیدہ چہرہ ہے اور یہ ہی وجہ ہے کہ آج وہ سب سے زیادہ فیس لینے والی اداکارہ میں سے ایک ہے. دیپکا پدوکون نے پدماوت میں اپنے ناقابل فراموش کارکردگی کے ساتھ نہ صرف ناظرین کا دل جیت لیا تھا، بلکہ باکس آفس پر 300 کروڑ کی کمائی کرنے والی پہلی اداکارہ کا خطاب بھی اپنے نام کر چکی ہے. 
دسمبر ورژن کے لئے جی کیو کے کور پر اپنے سذلگ اوتار میں نظر آ رہی یہ دیپکا پدوکون کا شادی کے بعد پہلا کور پیج تھا. 
اس سال ٹائمز کی 100 بااثر لوگوں کی فہرست میں شامل ہونے والی واحد اداکارہ کا خطاب اپنے نام کر کے دیپکا سب سے فخر محسوس کروا چکی ہے. دیگر کامیابیوں کے درمیان دیپکا مختلف قسم میگزین کی بین الاقوامی خواتین اثرات رپورٹ میں بھی نظر آ چکی ہے. 
فلموں کی بات کرے تو، دیپکا پدوکون اب میگھنا گلزار کی ہدایت میں بننے والی اگلی فلم کے لئے پروڈیوسر بن گئیں. اداکارہ فلم میں اہم کردار بھی ادا کریں گیں، جو ایسڈ حملے کا شکار ہوئی لکشمی اگروال کی کہانی پر مبنی ہوگی.   

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close