فلم

پربھاس نے اپنے جاپانی شائقین کو اس طرح دی نئے سال کی نیک مبارکباد 

پربھاس اپنے فین کے تئیں منفرد طریقوں سے محبت ظاہر کرنا بخوبی جانتے ہیں اور اس بار اداکار نے پورٹریٹ کے طور پر اپنے جاپانی فینس کو نئے سال کی مبارکباد دی ہیں.
باہوبلی فرنچائززی  کی کامیابی کے بعد، پربھاس کے شائقین کی تعداد بے شمار سطح پر پہنچ گئی ہے. جاپان میں، خاص طور پر، پربھاس اپنے مداحوں کے درمیان ایک نیا-پسندیدہ اسٹار بن گئے ہے.
حال ہی میں، پربھاس کو جاپان واقع شائقین سے بہت سے خطوط موصول ہوئی تھیں. شائقین کی کوششوں اور ان کی طرف سے محبت کی بوچھار سے حیران ، پربھاس نے اپنے مداحوں کو واپسی تحفے کے طور پر نئے سال کا کارڈ بھیج کر انہیں حیران کر دیا ہے.
کارڈ میں پربھاس کی تازہ ترین فوٹوشو کی تصاویر تھیں، جس میں جاپانی میں لکھا تھا، "امید ہے آپ سب کا نیا سال شاندار ہو!”
اس سے پہلے، جاپان سے اداکار کے پرستار ایک خصوصی پروگرام منعقد کر کے اپنے سپر اسٹار پربھاس کی سالگرہ منانے کے لئے ایک ساتھ آئے تھے.
٢٣اکتوبر کے دن اپنا سالگرہ منانے والےآنسکرین باہوبلی ، یعنی پربھاس نےاپنے  سالگرہ کی صبح فیس بک پر ایک خصوصی ویڈیو پوسٹ کر کے اپنی  اگلے بڑی بجٹ فلم "ساهو” کی جھلک اشتراک کی تھی. ویڈیوز کی ریلیز کے فوری طور پر کے بعد، ملک بھر کے ساتھ ساتھ غیر ملکی شائقین کے درمیان کھلبلی مچ گئی تھی کیونکہ ہر کوئی  اپنے پسندیدہ سپر اسٹار کو دیکھنے کے لئے بے چین تھا.
ویڈیو میں نہ صرف پین انڈیا سپر اسٹار پربھاس کا فلم سے ان کا نیا اور سٹائلش لوک  دیکھنے ملا، بلکہ ابو ظہبی شیڈول کی بھی جھلک دیکھنے ملی، جہاں ساهو کی ٹیم نے انڈسٹری کے سب سے مہنگے اور کثیر کروڑ ایکشن مناظر میں سے ایک کی شوٹنگ کو انجام دیا تھا.
پربھاس کی اگلی بڑی فلم ساهو ایک بااثر ایکشن تھریلر اور مثالی فلم ہے، جس کی شوٹنگ ابھی چل رہی ہے.
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close