فلم

پلٹن ” کی ریلیز تاریخ کی اہمیت!

"پلٹن ” کی ریلیز تاریخ اہم ہے کیونکہ یہ جنگ ڈراما اسی ہفتے میں ریلیز ہو رہی ہے جب 50 سال پہلے 11 ستمبر کو سکم سرحد پر بھارتی-چینی جنگ کا آغاز ہوا تھا.
اپنی آنے والی فلم پلٹن کے ذریعے، ڈائریکٹر جے پی دتہ نے ان شہیدوں کو خراج عقیدت پیش کی جے جنہوں 1967 کے بھارت-چین جنگ کے دوران اپنی جان گوا دی تھی. اس ایوارڈ کے لیے اور بھی خصوصی بنانے کے لئے، قومی ایوارڈ یافتہ فلم ساز نے یہ یقینی بنایا ہے کہ زی سٹوڈیو کے ساتھ تعاون میں بنی اس فلم کو حقیقی واقعہ کی تاریخ کے قریب ریلیز کیا جائے، جس سے فلم کی کہانی حوصلہ افزائی ہے.
لہذا، ارجن رامپال، سونو سود، ہرش وردھن رانے اور گرمیت چودھری سٹارنگ "پلٹن ” اس سال 7 ستمبر کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی.
جدوجہد اس وقت شروع ہوا جب ہمارے فوجیوں نے چینی ہم منصبوں کی مانگ کے مطابق، بارڈر سمجھے جانے والے ناتھو لا سے سیبو لا پر فینسنگ نہ بچھانے کی ڈیمانڈ کو ماننے سے انکار کر دیا تھا. 1962 کے چین ہندوستانی جنگ کی جیت سے تکبر، چینی نے ہمارے فوجیوں پر فائرنگ شروع کر دی. جبکہ ہمارے فوجیوں کو شروع میں ہلاکتوں کا سامنا کرنا پڑا، لیکن انہوں نے نہ صرف چینی فوجوں کو مشین گن، توپ خانے اور مارٹر کے ساتھ آڑے ہاتھ لیا، بلکہ دشمن کو ‘بلڈی نوذ’ بھی دیا، جس نے بالآخر 15 ستمبر کو جنگ بندی کی قیادت کی .
فلم کے پوسٹر لانچ پر بھارت کی جیت کے بارے میں بات کرتے ہوئے جے پی نے کہا تھا، "1962 میں، چینی نے جنگ شروع کی تھی اور 1967 میں، ہم نے اسے ختم کیا تھا. یہ ہماری تاریخ کا ایک اہم حصہ ہے.”

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close