فلم

پوروانچل کے اصلی مقامات پر فلمائی گئی ہے پنکج ترپاٹھی کی "مرزاپور "!

اپنی پچھلی ویب سیریز "انسائیڈ ایج” کی بے پناہ کامیابی کے بعد، ایمیزون پرائم ویڈیو اب اپنی اگلی پیشکش "مرزاپور ” کے ساتھ ناظرین کی تفریح کے لئے تیار ہے.ایکسل میڈیا اینڈ انٹرٹینمنٹ اپنی آنے والے سیریز مرزاپورکے ساتھ ناظرین کے سامنے زبردست اور کرو کنٹینٹ پیش کر رہے ہیں.
مرزاپور صرف پوروانچل کی اصل کہانی سے متاثر ہے بلکہ سیریز کا 90 فیصد شوٹنگ پوروانچل کے ریئل لوکیشن پر کی گئی ہیں.
سیریز کے ڈائریکٹر کرن انشم نے مرزا کی شوٹنگ کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا، "ناظرین کو مرزاپور دیکھتےوقت ایک ریئل مرزاپور کا تجربہ دینے کے لئے ہم نے مرزاپور کی 90 فیصد شوٹنگ پوروانچل کے ریئل لوکیشن پر کی ہیں. امید ہے کی یہ سیریز دیکھتے وقت ناظرین کافی لطف اندوز ہوں گے. ”
"مرزاپور ” دل دہلا دینے والے ایکشن کے لمحات سے بھرپور یہ ایک كانونهين زمین ہے جہاں نعیم قالین بھئیا ارف پنکج ترپاٹھی کے علاوہ کسی اور کی طرف سے نہیں رکھے جاتے ہیں.
یہ ایک ایسی دنیا ہے جو نشیلی دواؤں ، بندوقیں اور نااہلی سے بھری ہوئی ہے، جہاں ذات، طاقت، تکبر اور تپسیا سے چھیڑ چھاڑ کرتے ہیں اور تشدد ہی زندگی کا واحد طریقہ ہے.
مرزاپور میں پنکج ترپاٹھی، علی فضل، وكرات میسی، دویندو شرما، كلبھوش كھربندا ، شویتا ترپاٹھی، شرييا پلگاوكر، رسكا دگل، هرشتا غور اور امت سیال جیسے بااثر فنکاروں کی ٹولی نظر آئے گی.
پنیت کرشنا اور کرن انشمان طرف سے پر مشتمل، "مرزاپور ” گرمیت سنگھ کی طرف سے ہدایت کی ہے اور ایکسل اینٹرٹینمنٹ کے بینر کے تلے بنی یہ سلسلہ رتیش سدھواني اور فرحان اختر کی طرف سے تیار ہے.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close