سیاست

پکوڑا تنازعہ کے بعد اب ایک مرکزی وزیر نے دیا اچار اور مربہ بیچ کر تقدیر بنانے کا مشورہ

پکوڑا تنازعہ کے بعد وزیر مملکت برائے زراعت نے جمعرات کو لوگوں کو مشورہ دیتے ہوئے کہا کہ اگر کوئی صحیح طریقہ سے سوچے تو اچار اور مربہ بیچ کر بھی اپنی تقدیر بنا سکتا ہے۔ مرکزی وزیر گجیندر سنگھ شیکھاوت بھوپال میں ریاستی بی جے پی دفتر میں مدرا لون کو لے کر صحافیوں سے بات چیت کر رہے تھے۔انہوں نے کہا کہ راجستھان میں میرے ایک دوست کی اہلیہ مدرا لون لے کر اچار اور مربہ بنا کر دو کروڑ روپیے کا کاروبار کر رہی ہیں۔

واضح ہو کہ انہوں نے یہ بات پکوڑا بیچ کر روزگار سے متعلق پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں کہی۔ وزیر موصوف نے کہا ’’ آپ پکوڑہ کے بات کر رہے ہیں۔ میں اچار کی بات بتاتا ہوں ۔ میرے ایک دوست ہیں۔ بہت ہی معمولی کارکن ہیں۔ لیکن ان کی جو بیوی ہیں ان کے ہاتھ میں جادو ہے۔ وہ ایسا اچار اور مربہ بناتی ہیں کہ کو ئی آدمی اگر دو روٹی کھاتا ہے ، تو وہ پانچ کھائے بغیر نہیں رکے گا۔ ان کو مدرا لون ملا۔ تو دو سال میں ان کےکاروبار کا ٹرن اور آج دو کروڑ سے زیادہ کا ہو گیا ہے۔ ایسی ہزاروں مثالیں ہیں‘‘۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ بی جے پی حکومت آنے کے بعد ملک میں روزگار کے مواقع بڑھے ہیں۔ ملک میں 14 کروڑ لوگوں کو مدرا بینک سے لون ملے ہیں۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close