ڈس کلیمر

اگر آپ کو مزید معلومات کی ضرورت ہےتو ہمارے ویب سائٹ www.aalmitiems.comڈس کلیمر کے بارے میں کوئی سوالات یا سوال ہیں، تو براہ کرم ہمیں ای میل کے ذریعے ہم سے رابطہ کریں۔ [email protected] یا [email protected]
یہ سائٹ www.aalmitimes.com(عالمی ٹائمز ) کی واحد ملکیت ہے جس کی ملکیت اورآپریٹنگ پر غلام غوث www.aalmitimes.comیا اس کے معاون یا گروپ ویب سائٹ تک پہونچ کر اپنے مندرجہ ذیل ڈس کلیمر اور استعمال کنندہ کے معاہدہے کے شرائط و جوابط سے قانونی اعتبار سے پابند کرنے کے لیے پڑھا اور سمجھ لیا ہے۔ اس ویب سائٹ پر سبھی معلومات اچھی اعتمادی اور صرف اطلاعات کے مقصد کے لیے شائع کی گئی ہے۔

ویب سائٹ www.aalmitimes.com میں دیا گیامسودہ مصنف کا جاتی نظریہ ہے اس کے علاوہ ان کی رائی ان کا انداز کسی بھی شائع ہونے والی جانکاری میں درج کسی بھی لینک ، توقعات ،جائزہ اور اندازے کو شائع ہونے کی تاریخ کے مطابق صحیح ہے اوراضافی نوٹس کے بغیر تبدیلی کے تابع ہیں۔ اس ویب سائٹ www.aalmitimes.com پر اپلوڈ سبھی ڈیٹا اور معلومات صرف اطلاعاتی مقاصد کے لیے ہیں ۔عالمی ٹائمز اس ویب سائٹ پر کسی بھی معلومات کی تصدیق مکمل طور پر یا حقائق کی شکل میں کوئی نمائندگی نہیں کرتا ہے حالانکہ ہر ممکن کوشش اسےصحیح بنانے کے لیے کیاجاتاہے۔عالمی ٹائمز کا مقصد آپ کو اشاعت کے وقت صحیح جانکاری دینا ہے ۔لیکن عالمی ٹائمز معلومات کی فراہمی میں کسی بھی غلطی بھول چوک تاخیر یا اس کی نمائش یا استعمال سے ہونے والے کسی بھی نقصان کے لیے جواب دہ نہیں ہوگا۔

دیگر سائٹس کے لیے روابط
ہمارا ویب سائٹ www.aalmitimes.com سے، آپ ایسی باہری سائٹوں پر ہائپر لنکس کا استعمال کر کے دیگر ویب سائٹ پر جاسکتے ہیں سائٹ پر کچھ لنک تیسرے فریق کے ذریعہ بنائے گئے سروروں پر واقع وسائل کی رہنمائی کرتے ہیں ۔ہمارے پاس ان سائٹوں کے مسودے پر کنٹرول نہیں ہے۔ عالمی ٹائمز نہ تو کسی بھ فیصلے یا وارنٹی دیتا ہے اور نہ ہی کسی بھی یکساں خدمات کی توثیق حصولیابی حقائق اعتماد سافٹ ویئر ،پروڈکٹ سروسیز اور متعلقہ گرافکس کے لیے کوئی ذمہ داری یا جواب دیہی کو منظور نہیں کرتا ہے یا کسی بھی نقصان یا نتائج کے علاوہ مقامی یا بین الا قوامی قوانین کی خلاف ورزی جو کہ ان سائٹوں پر آپ کے سفر یا لین دین کے ذریعہ کیا جاسکتاہے جیسا کہ کسی بھی قسم کی وارنٹی کے بغیر دیا جاتاہے۔

تبصرے پوسٹ کرنا
www.aalmitimws.com پر کوئی بھی تبصرہ پوسٹ کر کے آپ متفق ہیں کہ آپ اپنے تبصرے میں جو پوسٹ کر رہے ہیں اس کے بارے میں پوری طرح سے واقف ہیں اور مطمئن ہیں کہ آپ کسی بھی کوپی رائٹ مسودے کو پوسٹ نہیں کر رہے ہیں جسے آپ کو پوسٹ کرنے کی اجاز ت نہیں ہے اور پوری ذمہ دار ی لینی ہے آپ کے تبصرے کا مسودہ اور کوئی بھی نہیں لیکن کسی بھی مقامی یا بین الا قوامی لیگل ٹریبل کے ذریعہ کسی بھی پوچھ تاچھ یا پراسیکیوشن کے معاملے میں آپ کو جواب دہ مناجائے گا۔

فروخت کنندگان ،ایجنسیوں اور ایفلیٹ پارٹنرس کے ذریعہ پیش کردہ مسودہ
سائٹ کے کچھ امور میں ان کے صارفین کی جانب سے چل رہے فروخت کنندگان ،ایجنسیوں اور متعلقہ پارٹنرس کے ذریعہ پیش کردہ مسودہ شامل ہوگا۔یہاںwww.aalmitimes.com مسودہ،ایکیوریٹی ،ایسے مسودے کے لیے نافذ قانونین کے مطابق ہونے کے لیے کوئی ذمہ داری منظور نہیں کرتا ہے ۔www.aalmitimes.comہمارے ویب سائٹ پر دیکھائے گئے مسودے میں انفرادیت ہوسکتی ہے ۔

رضامندی
www.aalmitimes.com کے نام سے ہماری ویب سائٹ کا استعمال کرکے اس طرح ہمارے ،ڈس کلیمر سے متفق ہیں اور اس کی شرائط سے اتفاق کرتے ہیں ۔

اپ ڈیٹ
یہ سائٹ ڈس کلیمر آخری بار اپ ڈیٹ کیا گیا تھا: جمعہ، اپریل 20، 2018۔ کیا ہمیں اس دستاویز میں اپڈیٹ ،ترمیم یا کوئی تبدیلی کرنا چاہیے ان تبدیلوں کو خاص طور سے یہاں پوسٹ کیا جائے گا۔

نوٹ: یہ ڈس کلیمر کسی بھی وقت ہماری واحد صوابدیدی پر تبدیلی کرنا اور کسی بھی تبدیلی فوری طور پر اثر انداز ہوںگے۔

Close