بہارکوسی

کہرےکی وجہ سےٹورسٹ بس اور ٹرک میں ٹکر 2 کی موت، 30 زخمی

مظفر پور:بہار کے مظفر پور ضلع میں اتوار کی صبح گھنے کہرےکی وجہ سےٹورسٹ بس اور ٹرک میں ٹکر ہو گئی۔ حادثے میں بس ڈرائیور اور ایک خاتون کی موت ہو گئی۔ 30 سیاح زخمی ہیں۔ ان میں 3 کی حالت نازک ہے. حادثہ سیتامڑھی-مظفر پور این ایچ-77 پر بھنسپٹی ہوٹل کے قریب ہوئی۔
جانکاری کے مطابق ٹورسٹ بس اتراکھنڈ کی ہے اور یہ کھٹمنڈو سے واپس لوٹ رہی تھی۔ بھنسپٹی ہائی وے ہوٹل کے قریب صبح7 بجے سامنے سے آ رہے بالوسے لدے ٹرک نے سیاح بس کو ٹکر مار دی۔ ٹکر اتنی زبردست تھی سیاح بس کے پرکچھے اڑ گئے۔بس ڈرائیور دنیش پانڈے تصادم کے بعد کیبن میں پھنس گیا۔ سخت مشقت کے بعد اسے باہر نکالا اور ہسپتال پہنچایا گیا۔ جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔بس ڈرائیوراتراکھنڈ کے اترکاشی ضلع کا رہنے والا تھا۔ رونی سیدپر تھانہ انچارج گورکھ رام نے بتایا کہ تمام زخمیوں کوایس کےایم سی ایچ لے جایا گیا۔چار لوگوں کو رونی سیدپورپی ایچ سی میں داخل کرایا گیا ہے۔
حادثے کی وجہ سے نیشنل ہائی وے قریب 5 کلومیٹر تک طویل جام لگ گیا۔اطلاع ملتے ہی سادی وردی میں پہنچے پولیس اہلکاروں کو لوگوں نے نکال دیا۔ پوزیشن انینترت ہوتا دیکھ سےدپر، مہنددواڑا وپی سمیت کئی تھانوں کی پولیس کو موقع پر بلایا گیا۔ پولیس نے لوگوں کو سمجھابجھاکر معاملے کو پرسکون کرایا۔ پولیس نے کرین بلا کر بس اور ٹرک کو سڑک سے ہٹا دیا۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close