فلم

"گولڈ” میں 200 اصلی ہاکی کھلاڑی کھیلیں‌گے ہاکی کا کھیل!

ممبئی:ہاکی کی بنیاد پر "گولڈ” میں اصلی ہاکی کھلاڑی اس کھیل کا دبدبہ دکھاتے ہوئے نظر آئیں گے. فلم میں 200 اصلی کھلاڑی ہاکی کھیلتے ہوئے نظر آئیں گے. ایسے ہی دو اصلی ہاکی کھلاڑی والمیکی اور اديبر سندھو نے فلم میں کام کرنے کا اپنا تجربہ اشتراک کیا ہے.
فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے ہاکی کھلاڑی والمیکی نے کہا، "میں فلم میں ہاکی کھلاڑی کا کردار ادا کر رہا ہوں، اوراکشے سر ہمارے ٹیم منیجر ہیں.”
وہی، دیگر ہاکی کھلاڑی اديبر سندھو نے کہا، "میں اوڈیشن کے لئے گیا اور کچھ دنوں کے بعد مجھے رول مل گیا. چونکہ میں قدرتی طور پر ہاکی کے کھیل میں اچھا تھا لہذا دیگر اداکاروں کی طرح مجھے ہاکی سیکھنے کی ضرورت نہیں تھی.” اديبر ہمیشہ سے اکشے کے فین ہیں اور وہ خوش ہے کہ انہیں اپنی پہلی فلم میں اداکار کے ساتھ کام کرنے کا موقع مل رہا ہے.
اکشے کمار سٹارنگ "گولڈ” سال انتظار فلم میں سے ایک ہے. فلم کا ٹریلر اور اب تک ریلیز ہوئے گانوں کو ناظرین کی طرف سے بہت پسند کیا جا رہا ہے تو وہی "گولڈ” کے سازوں نے فلم میں حقیقت بنائے رکھنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے.
اکشے کمار سٹارنگ "گولڈ” 1948 میں لندن میں ہوئے ایکس آئ وی اولمپیاڈ کے کھیلوں میں ایک آزاد قوم کے طور پر بھارت کی پہلی اولمپک تمغے جیت کی کہانی ہے.
فلم کے انداز کو مددے نظر رکھتے ہوئے، فلم اس سال یوم آزادی پر ریلیز ہوگی.
فلم "گولڈ” کے ذریعے اداکار اکشے کمار پہلی بار رتیش سدھواني اور فرحان اختر کے ایکسل اینٹرٹینمنٹ کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں.
"گولڈ ” کے ساتھ اکشے کمار کے برعکس اداکارہ موني رائے بالی ووڈ میں اپنی شروعات کرنے کے لئے تیار ہے.
ریما كاگتي طرف سے ہدایت اس فلم کے ساتھ ٹی وی اداکارہ موني رائے بالی ووڈ میں اپنا پہلا قدم رکھنے جا رہی ہے.
اکشے کمار سمیت کنال کپور، امت سادھ، ونیت سنگھ اور سنی کوشل جیسے بااثر فنکاروں کی ٹکڑی کے ساتھ "گولڈ” پاور پیک کارکردگی سے لیس ہو گی.
اس فلم کو برطانیہ اور بھارت میں فلمایا گیا ہے، جس کے ذریعے پہلے سے آزاد دور کی دلچسپ پہلو سے ملک کے عوام کو روبرو کروایا جائے گا.

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close