کھیل

ہندوستان اپنا 950 واں ون ڈے جیتنے کے ارادے سے اترے گا

وشاکھا پٹنم: کپتان وراٹ کوہلی اور اوپنر روہت شرما کی بہترین سنچریوں کی بدولت پہلا ون ڈے آٹھ وکٹ سے جیتنے والی ٹیم انڈیا بدھ کے روز ویسٹ انڈیز کے خلاف یہاں ہونے والے دوسرے ون ڈے میں جیت کا سلسلہ برقرار رکھتے ہوئے 2۔0 کی برتری بنانے کے ارادے سے میدان میں اترے گی۔ یہ ہندوستان کا 950 واں ون ڈے ہوگا اور وہ اسے یادگار بنانا چاہے گا۔
ہندوستان نے ویسٹ انڈیز سے پہلے دونوں ٹسٹ تین دنوں کے دوران جیت لئے تھے اور پہلے ون ڈے میں ونڈیز کے 322 رن کے اسکور کے باوجود 42.1 اوور میں ہی جیت حاصل کرلی تھی۔ ہندوستان کے ٹاپ آرڈر کے بلے بازوں نے مقابلے کو اس طرح نمٹا دیا تھا کہ مڈل آرڈر کو آزمانے کی ضرورت ہی نہیں پڑی۔
ویسٹ انڈیز کو اگر پانچ میچوں کی سیریز، مقابلہ کے لحاظ سے دلچسپ بنانی ہے تو اسے ہندوستان کے دو بہترین بلے بازو وراٹ اور روہت کو روکنے کے لئے اپنے ترکش کے تیروں کی صلاحیت میں اضافہ کرنا ہوگا۔ وراٹ نے پہلے مقابلے میں 140 اور روہت نے ناٹ آؤٹ 152 رن بناکر ویسٹ انڈیز کی کمر توڑ دی تھی۔
کپتان وراٹ 950 ویں ون ڈے میچ کو بہترین جیت کے ساتھ یادگار بنانا چاہیں گے۔ یک روزہ رینکنگ میں دنیا کی دوسرے نمبر کی ٹیم ہندوستان 950 ون ڈے کھیلنے والی پہلی ٹیم بن جائے گی۔ یک روزہ کرکٹ میں اب تک کسی بھی ملک نے 950 ون ڈے نہیں کھیلے ہیں۔ ہندوستان یہ کامیابی حاصل کرنے والا پہلا ملک بنے گا۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close