فلم

یو یو ہنی سنگھ کے ‘کم بیک گیت "مكھنا” سے منسلک کچھ دلچسپ باتیں!

موسیقی تعزیت یو یو ہنی سنگھ میں اپنے تازہ ترین نغمات مكھنا سے منسلک کچھ دلچسپ انکشافات کئے ہیں. 
ایک چھوٹے وقفے کے بعد موسیقار اپنے  موسیقی کے ویڈیوز کے ساتھ واپسی  کرنے کے لئے تیار ہے اور ایسے میں پارٹی ٹریک کے سرتاج کو ایک بار پھر دیکھنے کے لئے ہر کوئی بے چین ہے. 
دھماکیدار واپسی کرنے والے یو یو ہنی سنگھ نے ٹی سیریز کے تعاون سے اپنا تازہ ترین گیت مكھنا پیش کر دیا ہے. اس بارے میں بات کرتے ہوئے یو یو ہنی سنگھ نے کہا، "مكھانا بنانے کے عمل میں مجھے واقعی انتہائی مزہ آیا. میں بھوشن کمار جی کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں. اس کے علاوہ، آنے والے سال میں ان کے ساتھ بہت سے اور تعاون کی امید کر رہا ہوں. ” 
لاطینی اصل سے ریگٹن بیٹس کے رابطے کے ساتھ، یو یو ہنی سنگھ کے تازہ ترین گیت کا نام مكھنا ہے جس کا پنجابی میں معنی پریمی ہوتا ہے. 
مكھنا ایک کارنیوال فیل دیتا ہے جسے سن کر آپ فوری طور رقص فلور کی طرف کھنچے چلے جائیں گے. چونکہ ٹیم اس ویڈیو کارنیول لک دینا چاہتی تھی، اس لئے انہوں نے پورٹو، ریکو یا کولمبیا جیسے لاطینی ملک میں اسے شوٹ  کرنے کا فیصلہ کیا. آخر کار ٹیم نے کیوبا کو منتخب کیا، کیونکہ اس جگہ سے بھارت ابھی تک نامعلوم تھا. 
سپینش ڈائریکٹر ڈینیل درین کی طرف سے ہدایت، مكھنا کو سات ماہ کے عرصے میں فلمایا گیا ہے. 
راشٹر کے پسندیدہ یو یو ہنی سنگھ کے ‘کم بیک دھن کے لئے راشٹر بھر کے شائقین کے درمیان بہت زیادہ بے چینی رہی ہے. تاہم، اپنے وقفے کے دوران، یو یو نے تقریبا دو درجن گیتوں پر کام کیا اور جس میں سے کچھ اس سال ریلیز بھی ہو چکے ہیں. 
اپنے صحت اور وقفہ کے بارے میں بات کرتے ہوئے یو یو نے اشتراک کیا، "گزشتہ دو سالوں میں، میں بہت اچھا محسوس کر رہا ہوں. صحت اچھی رہی ہے اور اس وجہ سے میں نے اس دوران مختلف گانوں پر کام کیا ہے. دنیا بھر کے موسیقی سے پریرنا لیتے ہوئے اور سیکھتے ہوئے، میں نے گزشتہ چند سالوں میں بہت گانے بنائے ہیں، ان میں سے کچھ اس سال ریلیز ہو چکے ہیں. ” 
میوزک موسیقار کی طرف سے سال کی بااثر شروعات کی تھی، جس میں ناظرین کی صرف ایک ہی نہیں بلکہ دو چارٹبسٹر ‘دل چوری’ اور ‘چھوٹے چھوٹے پیگ ‘ کے ساتھ تفریح کیا گیا. اس کے علاوہ، یو یو نے ‘دی پارٹی از اوور ناؤ’، ‘رنگتاری ‘ اور ‘بلےنير’ جیسے پارٹی گانوں کے ساتھ بھی شائقین کی خوب تفریح کی ہے. ہنی سنگھ کا پچھلا سنگل "اروشی” اپنی ریلیز کے ساتھ ناظرین کی پسند بن گئی تھی . 
یو یو ہنی سنگھ گیت میں ایک بالکل نئے اوتار میں نظر آ رہے ہیں. اس کے بارے میں بات کرتے ہوئے، یو یو ہنی سنگھ نے اشتراک کیا، "میں اپنے مداحوں کو مکمل طور پر نئے طور پر ٹریٹ دینا چاہتا تھا اور اس وجہ سے میں نے 10 ماہ تک اپنے بالوں کو ایک نیا ہیئر سٹائل دینے کے لئے بڑھانا شروع کیا جو گیت کے تجربے سے میل کھاتا ہے. ” مكھنا نہ صرف یو یو ہنی سنگھ کی واپسی کے طور پر ٹیگ کردہ کرے گا، بلکہ مختلف نئی ٹیلنٹ سے بھی روبرو کروایا جائے گا. 
2003 ٢٠٠٣میں جب یو یو ہنی سنگھ نے ریپنگ شروع نہیں کی تھی، تو وہ ٹی ڈی او (تھرڈ ڈگری اورجنلس) نامی ایک گروپ کے ساتھ جیم کیا کرتے تھے، موسیقار تب صرف بیٹس بنایا کرتے تھے جبکہ گروپ انگریزی میں ریپ کیا کرتا تھا. یو یو ہمیشہ دوسروں کے لئے موسیقی بنانے پر یقین رکھتے تھے. 
تقریبا 15 سال کے بعد، یو یو نے مکھنا شروع کرنے کے لئے گروپ کے ساتھ تعاون کیا ہے. 
گروپ کے علاوہ، مكھنا کے ساتھ سهسٹا نامی ایک نئے آرٹسٹ کو بھی لانچ کیا گیا ہے. نئی ٹیلنٹ کے بارے میں بات کرتے ہوئے یو یو ہنی سنگھ نے اشتراک کیا، "ان سے ملاقات میری اپنی ٹیم کے ذریعے سے ہوئی تھی جنہوں نے مجھے اسے لینے کا مشورہ دیا. تقریبا ڈیڑھ سال تک میں نے اسے تربیت دی، پھر ہم نے اسے سائن کیا اور مکھنا میں لانچ کیا. وہ ایک بہت اچھا اداکار ہے اور مجھے لگتا ہے کہ ان کی اور میری وأیبس میچ کرتی ہیں کیونکہ ہم دونوں دہلی سے ہیں. ” 
موسیقار وقت وقت پر نئے ٹیلنٹ کی حمایت کرتے آئے ہیں، اور اب مكھنا کے ساتھ، یو یو ہنی سنگھ ایک بار پھر نئے گلوکاروں کے لئے راہ بنا رہے ہے. 
ٹی سیریز چیف اور منیجنگ ڈائریکٹر بھوشن کمار کہتے ہیں، "یو یو ہنی سنگھ کے ساتھ ہمارا رشتہ بہت سال پرانا ہے اور ہر بار اس ٹیلنٹ کے ساتھ تعاون کرنا انتہائی خوشنما رہا ہے. انڈسٹری کے سب سے زیادہ پیارے اور کامیاب فنکاروں میں سے ایک، ہنی ایک حقیقی راک سٹار ہے. مكھنا کے ساتھ، یو یو ہنی سنگھ نے وہی جادو دوبارہ بکھیرنے کی کوشش کی ہے. بیٹس کے تازہ رابطے کے ساتھ غیر ملکی مقامات کو دکھاتے ہوئے، مکھنا  کے ساتھ یو یو ہنی سنگھ انڈسٹری میں واپسی کر رہے ہے. ” 
تو اس دسمبر یو یو ہنی سنگھ کے "مكھنا” کے ساتھ پاؤں تھركانے کے لئے تیار ہو جائیے. 

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close