فلم

یو یو ہنی سنگھ کے گیت "مكھنا” کا ٹریلر ہوا ریلیز !

بہت مشاہدات کے ساتھ سپر ہٹ سال دینے کے بعد، اب یو یو ہنی سنگھ اپنے نئے سنگل ‘مكھنا’ کے ساتھ واپسی کرنے کے لئے تیار ہیں. ٹی سریز نے اپنے یوٹوب چینل پر ‘مكھنا’ کا ٹریلر ریلیز کر دیا ہے. "مكھنا” یو یو ہنی سنگھ کے لئے 2018 طرف زیادہ خاص بنا دے گا کیونکہ اس گیت کے ساتھ گلوکار بہت طویل وقت بعداپنی  واپسی کر رہے ہیں ہے. 
یو یو ہنی سنگھ اس سے پہلے بھی بہت سے ہٹ کے ساتھ ہمارا تفریح کر چکے ہے اور زیادہ سے زیادہ ہٹ ٹی سیریز کے تعاون کے ساتھ دیے گئے ہیں اور اب مكھانا کے ساتھ دونوں ایک بار پھر اپنا جادو بکھیرنے کے لئے تیار ہے. 
مختلف ممالک، خاص طور پر پیرو اور ارجنٹینا شہر موسیقی کے فی منسلکہ بڑھانے میں یو یو ہنی سنگھ کے لئے مددگار ثابت ہوئے تھے. وہ دنیا کے مختلف حصوں سے تمام قسم کی موسیقی سن رہے ہے. 
یو یو ہنی سنگھ بھارتی موسیقی کی صنعت میں اپنے غیر معمولی موسیقی اور غیر فعال سٹائل کے ساتھ فتح حاصل کرنے میں کامیاب رہے ہیں. جس کے بعد، مشہور گلوکار اب ایک بار پھر اپنے ناظرین کے دلوں پر حکومت کرنے کے لئے تیار ہے. 
ٹی سریز طرف ریلیز کیا گیا مكھنا کا ٹریلر بہت دلچسپ اور دلچسپ نظر آ رہا ہے جس میں ایک طرف ہیرے کی چوری دکھائی گئی ہے، وہی دوسری طرف ایسا لگ رہا ہے کہ یو یو ہنی سنگھ مافیا کا کردار ادا کر رہے ہیں ہے. 
یہ گیت ایک رومانٹک نمبر ہے جو سنهسٹا طرف سے پر مشتمل ہے جو آر اینڈ بی  گروپ کے گلوکار ہیں. اس پورے گیت کو یو یو ہنی سنگھ نے گایا ہے اور نیہا كككر نے خاتون حصہ کو اپنی آواز دی  ہے. گیت میں تین ٹاپ ریپر ، فینان دی ڈان، ایلسٹر اور شان بھی شامل ہیں. 
ٹریلر میں یو یو ہنی سنگھ کے ساتھ سب سے ٹاپ ماڈل ندھی سنیل کی موجودگی نے سرد کے اس موسم میں درجہ حرارت بڑھا دیا ہے. 
یو یو ہنی سنگھ کا "مكھنا” ہوانا کے کیوبا میں شوٹ کیا گیا پہلی بھارتی گیت ہے. 
ہنی سنگھ کا ‘کم بیک گیت’ مكھنا ’21 دسمبر کو ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے جو آپکے کرسمس کو اور زیادہ خاص بنا دے گا. 

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close